J.N
Ny medlem
Bokat för körning på torsdag..
Kolla din mail, du har nyss fått info mail med all information.
Angående provkörning så vet jag inte med 100% säkerhet hur provkörningsupplägget är men jag tror följande.
Provkörning på bana i Lugn grupp, alternativt så kan det vara möjligt att ta ut mc för provkörning på allmän väg. Alla provkörningsmc är försäkrade och påställda. Lika villkor som hos mc-handlare gäller vilket brukar vara ca 10k eller 15k i självrisk vid olycka.
Hoppas att ni får en jättebra dag.
//Nitrous
tack för infot
en annan fråga, läste att om man har eftermarknadssystem, så skall man använda db killer.
det har jag inte behövt tidigare med smc, sydskånes, actionpics, då mitt system klarar kravet (bullrar 94 db)
eller är det nya regler & jag MÅSTE ha det oavsett ?
så jag vet om jag skall byta till orginal
/ Henke
Fy fan vad bra det var!
Toppendag - tack till arrangörerna
I varje fall gick det bra för mig efter kört ut i avåkningsområdet efter långa rakan. Fick hjälp köra upp hojen ur gruset (Tack! ) och sen var det bara att köra igen. Riktigt kul. Och bra föredrag om Däcksteknik och av och om Filip Backlund. TackarLite synd att så många kraschade bara men det verkar som det gick bra för alla?
Hej!
Undrar hur det kommer sig att hojen måste vara försäkrad för att få köra på mantorp?
Såg att det var flertalet fotografer ute längs med banan, så nu är man sugen på att kolla lite bilder! Snackade med en av Dunlop killarna som gick runt med kamera och han sa att det skulle komma upp bilder på Suzuki Sweden's Facebook-sida, har inte lyckats hitta denna än.
Själv filmade jag lite med min Gopro i den lugna gruppen, ska klippa ihop lite och lägga upp på tuben snart.
Ett brutet nyckelben, ajjj annars mest mindre skador på hojarna.Ja, idag var det bra, stabila tider hela dagen och göttigt väder!
Lite synd att så många kraschade bara men det verkar som det gick bra för alla?
Suzuki Sveriges facebooksida verkar inte finnas kvar, vet inte vad som hänt.
Håll lite koll på http://www.suzukimc.se där finns en länk till Facebooksidan , ev. kanske bilder kommer upp på suzukimc webben senare.
//Nitrous
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |