Knutstorp med Sydskånes Emse 5/8-6/8

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Jag och Snaggis ska också till Anderstorp. Vet dock inte om man får köra med andra märke än Honda då.
Snaggis ska i alla fall köra.

Boka du dig med godståget vet jag. Så får vi se om den mördande långa rakan räcker till för att slå mig vet jag :gnissla
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Kan faktiskt vara så. Tror det är därför de små rackarna är så snabba på Knutstorp.. :såjaponken

La Ni märke till hans försiktiga formulering "på Knutstorp". E du inte lika självsäker på Anderstorp :D

Jag tror att du klår mig på Anderstorp också. Men jag ska nog ge dig en match... om det är torrt då alltså :D

Men - Sebbe - lär du få det svårare med :gnissla

jag ska till anderstorp också,ska se om man kan få med aidem också

:tummenupp
 
Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
La Ni märke till hans försiktiga formulering "på Knutstorp". E du inte lika självsäker på Anderstorp :D

Jag tror att du klår mig på Anderstorp också. Men jag ska nog ge dig en match... om det är torrt då alltså :D

Men - Sebbe - lär du få det svårare med :gnissla

Haha, ja med tanke på att jag aldrig varit på Anderstorp och att jag kommer kunna läsa Aftonbladet, pika svärfar på forumet och uppdatera min Facebook-status till "på rakan" när jag går ut på flygfältet så är tar jag det säkra före det osäkra. :D
 

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Ktm 690 smc 2011
På Anderstorp så betyder effekt bra mycket mer än på knutstorp . Anderstorp har många långa rakor och höghastihets kurvor , förutom depå kurvan då .
På Anderstorp kan naken hoj bli jobbigt på den 2km långa rakan :p

Håller tummarna för att jag också kan följa med :)
 

_rills_

Guest
Haha, ja med tanke på att jag aldrig varit på Anderstorp och att jag kommer kunna läsa Aftonbladet, pika svärfar på forumet och uppdatera min Facebook-status till "på rakan" när jag går ut på flygfältet så är tar jag det säkra före det osäkra. :D

Du har samma problem med långa rakor som mig skulle jag tro :D

[YOUTUBE-ID][/YOUTUBE-ID]

App app! Ingen laptimer, ingen tid!
Nej, skämt å sido, det hade varit mycket intressant att se vad du körde på. Fick slita som ett djur för att hänga med och lyckades ändå inte! Tack för ett kanon sista pass! :D

hehe, jo det hade varit kul, ska försöka fixa en laptimer till nästa sommar.
 
Last edited:

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Haha, ja med tanke på att jag aldrig varit på Anderstorp och att jag kommer kunna läsa Aftonbladet, pika svärfar på forumet och uppdatera min Facebook-status till "på rakan" när jag går ut på flygfältet så är tar jag det säkra före det osäkra. :D

Jo så känner jag också... de där jefla literhojjarna är inte så roliga... Tänk då vad Andre kommer tjäna på rakan med sin 1300cc motor med 175hk och 135Nm :gnissla Kanske är det Andre ska vara förhandsfavorit :D

I övrigt så är banan riktigt lätt att lära sig. Jag har bara varit där en gång och det pinnade på rätt bra redan efter första passet :tummenupp

jag ska till anderstorp också,ska se om man kan få med aidem också

Nu borde du väl klå Aidem i alla fall??? Du har väl literhoj nu?
 
Last edited:

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Jo så känner jag också... de där jefla literhojjarna är inte så roliga... Tänk då vad Andre kommer tjäna på rakan med sin 1300cc motor med 175hk och 135Nm :gnissla Kanske är det Andre ska vara förhandsfavorit :D

App app app, har faktiskt 140 Nm!!! :fakta

Tänkte faktiskt jag skulle anmäla mig.
Så ni ska fan få kämpa för och hinna med mitt ånglok.

Hoppas vi får lika fint väder bara.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Heja Rills, försök nu visa att Norrlänningar inte bara tjöör schkooter på fjällsidorna utan även klarar sig på hårdare underlag...:)

Varför nämde du inte att du blev ifrånåkt av en motard??? :D:D
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
App app app, har faktiskt 140 Nm!!! :fakta

Tänkte faktiskt jag skulle anmäla mig.
Så ni ska fan få kämpa för och hinna med mitt ånglok.

Hoppas vi får lika fint väder bara.

Haha, allt annat än jämna odds! Går vi ut på rakan samtidigt hinner jag ju skrivit en novell innan jag behöver bromsa, och då är du redan i karusellen!
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
E de SM i undanflykter redan innan ni kommit till Torpet:va

Visst e rakan brutal jämfört med Knudan, men, det är lika viktigt med hög kurvhastighet även där. Finns ingen som kan ta igen allt på rakan som förlorats i kurvurna.
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
E de SM i undanflykter redan innan ni kommit till Torpet:va

Visst e rakan brutal jämfört med Knudan, men, det är lika viktigt med hög kurvhastighet även där. Finns ingen som kan ta igen allt på rakan som förlorats i kurvurna.

Jupp, då har man ryggen fri! :tummenupp
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
E de SM i undanflykter redan innan ni kommit till Torpet:va

Visst e rakan brutal jämfört med Knudan, men, det är lika viktigt med hög kurvhastighet även där. Finns ingen som kan ta igen allt på rakan som förlorats i kurvurna.

Hrrrmmm.... Appropå undanflykter. När får vi se dig på en bana? Följ med istället för att sitta på läktaren o gapa vet jag :krama
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Får f*n appstinens här!! Anderstorp har varit en dröm sedan jag såg Freddie Spencer vinna titeln.... Och hade man fått åka med er alla goa skrytmånsar då är mitt millenium räddat. Meen pengarna tryter, jobbet kallar, magen är fuckt upp:näsblod och har endå inget kärra att ta upp girren med. mm mm:rolleyes:
2km raka...:jisses ja där vill man inte åka av:gnissla kanske bäst jag stannar hemma och tjurarr haha. Damn!

:4skrika:4skrika:(:(:gråta:gråta
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Hrrrmmm.... Appropå undanflykter. När får vi se dig på en bana? Följ med istället för att sitta på läktaren o gapa vet jag :krama

Jag är bäst där:D




















Jag har för länge sedan insett att den enda hojen jag har som är körbar, inte är det bästa redskapet på bana. Och det blev ju inte riktigt som jag tänkt med racehoj denna säsongen. Men vem vet, Torpet gillar jag.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Haha, allt annat än jämna odds! Går vi ut på rakan samtidigt hinner jag ju skrivit en novell innan jag behöver bromsa, och då är du redan i karusellen!
Fikakorg på rakan är ett måste! :-D Å andra sidan kan du bromsa grymt mycket senare än många andra med din lilla moped. :fakta
Storjapsarna, literhojarna och andra snabbtåg (och de flesta andra med sporthoj förresten) börjar bromsa gott och väl 100 meter innan om jag får säga mitt... :tungan
 
  • Gilla
Reaktioner: GT
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top