BioFlopp skrev:hehe trevlig respons... för mycke VB dock
[Akryl]*Amid skrev:Tja, precis som Mav så leker jag runt på datalogiprogrammet. (Han verkar va mer seriös än mig)
Acrid skrev:Vi kom fram till att författaren till vår Java-lärobok gick på haschis å diverse andra saker när han skrev den...
WaZZe skrev:hörrni grabbar som går datalogi programmet... tycker ni det är kul??
beskriv gärna lite vad ni gör om dagarna.
(sökte förra sommaren och kom in, men orkade aldrig hoppa på)
gonzo skrev:Kul att se att det är så många som kodar till vardags. Dock verkar det bara vara Felix och jag som "fullkontaktsprogrammerar" (styrsystem)! D.v.s. gör man fel så kan "stora/dyra/farliga" saker "hända/gå sönder". Det sätter lite extra piff på tillvaron.
Som i höstas när jag skulle styra en blandningsstation för olika syror och elektrikern hade kopplat en ventil fel (för jag gör ju aldrig fel), så stänga blev öppna och tvärtom. Men det finns ju folk som inte gör annat än sanerar hela dagarna...
Kryptonit skrev:Instämmer.. Det är kul att känna att man gör något vettigt.
Gör jag alltför mycket fel så börjar folk nog dö..
gonzo skrev:Kul att se att det är så många som kodar till vardags. Dock verkar det bara vara Felix och jag som "fullkontaktsprogrammerar" (styrsystem)! D.v.s. gör man fel så kan "stora/dyra/farliga" saker "hända/gå sönder". Det sätter lite extra piff på tillvaron.
WASP skrev:Räknas strålningsmätning på kärnkraftverk som fullkontakt
eller det kanske bara är amatörboxning...
Som i höstas när jag skulle styra en blandningsstation för olika syror och elektrikern hade kopplat en ventil fel (för jag gör ju aldrig fel), så stänga blev öppna och tvärtom. Men det finns ju folk som inte gör annat än sanerar hela dagarna...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|