mossen skrev:Nej...usch! ett UFO!
Då är min M3:a vackrare....& billigare!![]()
Ok, ta du en M3:a så tar jag en Koenigsegg
mossen skrev:Nej...usch! ett UFO!
Då är min M3:a vackrare....& billigare!![]()
"Koenigsegg has received a Guinness Record for the most powerful production car in the world. Koenigsegg is replacing the Mclaren F1 for this record!"Blip skrev:Var inte den lite knepig att köra på banan? Fick det intrycket av Top Gear snubben när han kör den.
För övrigt så får jag hänvisa till ett referat från Eurosport av okänd kommentator
"The McLaren F1 is still the car to beat"
När får vi se en Koenigsegg på banan?
McB skrev:Efter att ha sett 'Gumball 3000'-filmen, så är jag inte så värst imponerad av Koenigsegg längre. Skiten gick sönder precis HELA tiden.
KOne skrev:Jo, har också för mig att jag hörde nånstans att den hela tiden gick sönder.
Skulle nog sattsat mer på en zondac eller McLaren F1 men tills dess får jag nöja mig med Mitsubishi Colt... 0-100 på 11 sekunder!!!![]()
kajlyl skrev:"Koenigsegg has received a Guinness Record for the most powerful production car in the world. Koenigsegg is replacing the Mclaren F1 for this record!"
Jeremy Clarkson: "The Koenigsegg is my new favourite supercar!"
Japp, men det är skillnad på "most powerful" och snabbastkajlyl skrev:"Koenigsegg has received a Guinness Record for the most powerful production car in the world. Koenigsegg is replacing the Mclaren F1 for this record!"
Foggy skrev:Japp, men det är skillnad på "most powerful" och snabbast.
I den senare kategorin har *Ägget" (eller hönan?) fortfarande en del att bevisa.
/F.
Jo, är bilen bara lika snabb som det påstås lär det inte vara några problem. Vore ju inte fel med en svensk rekordhållare - iaf till Veyron (i ottan) kommer igång på riktigt...Meissner skrev:Japp, hoppas de åker till Nardo/Prototipo high-speedovalen igen och verkligen stannar där tills max är nått...
Foggy skrev:Jo, är bilen bara lika snabb som det påstås lär det inte vara några problem. Vore ju inte fel med en svensk rekordhållare - iaf till Veyron (i ottan) kommer igång på riktigt...
/F.
Ja, inte alls omöjligt - det har ju hänt andra. Var det inte CLK-GTR som gjorde en snygg baklängesvolt på Le Mans för ett par år se'nMeissner skrev:Veyron i ottan ja![]()
Den kommer ju bli toppfartsbegränsad pga. för sopig aerodynamik...
Foggy skrev:Ja, inte alls omöjligt - det har ju hänt andra. Var det inte CLK-GTR som gjorde en snygg baklängesvolt på Le Mans för ett par år se'n? Mycket hk e ju en sak - att få ned dem (och hålla bilen) nere en annan...
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |