Child of Bodom
Ny medlem
Ta bort, kokade ej!
Last edited:
Child of Bodom skrev:Hej!
När jag var ute och åkte så maxade jag min ostrypta nsr ungefär i 20 sekunder och när jag stännade precis efter så kokade vattnet i kylarvätske behållaren, vad kan det vara för fel? Någon som vet?
MVH\\COB
Child of Bodom skrev:Hej!
När jag var ute och åkte så maxade jag min ostrypta nsr ungefär i 20 sekunder och när jag stännade precis efter så kokade vattnet i kylarvätske behållaren, vad kan det vara för fel? Någon som vet?
MVH\\COB
Child of Bodom skrev:Jag har tagit av toppen nu och topp packningen var kass.
Child of Bodom skrev:Nu är det så här att det var inte topp packningen och den kokade nog inte heller före det,
men nu är det så att när man kört en lite stund och sedan stänger av den så bubblar det ut lite vatten ur slangarna som hänger under motorn.
det händer inget när motorn är igång men sen när man stänger av så låter det som vattnet kokar och rinner ut, men bara i en väldigt liten mängd.
Någon som vet vad det kan vara?
MVH\\COB
Child of Bodom skrev:okej fy fan va arg jag blir när ägaren bara sa att det var för mycket kylar vatten i så det läckte ut. men var köpte du en ny cylinder då? vad kosta den?
Kan det inte bara vara termostaten om det finns någon? Svara fort behöver hjälp.
MVH\\COB
SolitudE skrev:Du har en spricka i cylindern mellan kylkanalerna och insugskanalerna.
Solid snake skrev:Coolt!
SolitudE skrev:Det ger mer effekt serrö!
Solid snake skrev:Gäller det alla hojar eller bara NSR?
SolitudE skrev:Det ger mer effekt serrö!
Svanen skrev:Hur ska jag göra en spricka då?
Är det bara att ta spettet eller måste man vara fisförnäm och köra med vinkelslip?
Child of Bodom skrev:okej fy fan va arg jag blir när ägaren bara sa att det var för mycket kylar vatten i så det läckte ut. men var köpte du en ny cylinder då? vad kosta den?
Kan det inte bara vara termostaten om det finns någon? Svara fort behöver hjälp.
MVH\\COB
alla säljare är tyvär inte ärliga.. Och nu när du vet hur det känns tycker jag inte du ska sätta ut din hoj på annons de första du gör. Det är att göra samma sak mot någon annan och gör inte dig till någon bättre person än den du köpte hojen av. Ta det som en man och köp ny cylinder. Värre saker än så kommer du få möta här i livet.Child of Bodom skrev:ne jag har haft hojen i 2vekor nu, är besviken som ett jävla as.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|