Child of Bodom skrev:ne jag har haft hojen i 2vekor nu, är besviken som ett jävla as.
okok jaja synd om dej men samtidigt e jag glad över att jag inte ringde på den
![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)
Child of Bodom skrev:ne jag har haft hojen i 2vekor nu, är besviken som ett jävla as.
Child of Bodom skrev:jag tog av cylindern och så såg jag att jag hade små sprickor i cylindern små gråa sträck typ, alltså inte i cylinder loppet uta utanpå loppet typ, kan detta vara något?? Solitude sa att jag hade en spricka men jag har ingen stor spricka som han hadehar ingen termostat heller vad fan kan detta vara?
MVH\\COB
Mr_Malossi skrev:Honda är skit, sälj och köp en bmw m3 istället![]()
Ja, allt japanskt är dåligt.Mr_Malossi skrev:Honda är skit, sälj och köp en bmw m3 istället![]()
Mr_Malossi skrev:Tyskar är duktigare![]()
Solid snake skrev:På att göra saker som går sönder lätt, kolla på Opel bara...![]()
CayLe skrev:Opel är en skamm för den tyska bilmarknaden![]()
Btw, jag hade gärna tagit en M3'a om man kunde byta till sig den med en nsr![]()
Solid snake skrev:Skit samma, fortfarande en Tysk bil.
Btw, hur snygga hojar gör BMW då?
CayLe skrev:Till NSR'ens kylproblem - ta ett kort på "sprickorna" så man kan se närmre.
(kom kylproblemen som standard från fabrik på nsr125r? Känns nästan så, alla nsr'er verkar ha problem med kylningen).
Child of Bodom skrev:Förresten ska man varken ha riskokare eller tyska bilar för det ska vara Svensk gjutgärn även kallat VOLVO!![]()
CayLe skrev:Tunga, tråkiga och sterila skithögar som drivs frammåt av sin kylfläkt![]()
SolitudE skrev:Nu hoppas jag du menar gamla volvo, inte 850- S70? bling bling..
dra dem i kors.. som du ritar en tjärna you know.Child of Bodom skrev:har man inget svar borde man inte skriva i tråden så jävla o moget :kocko
men vet någon hur hårt man ska dra cylinder muttrarna och topplocks muttrarna? jag har moment nyckel, tyckte att någon skrev 27nm?
MVH\\COB
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy