Tyson86 skrev:Hej!
Är det någon som har någon susning om det finns kolfiber kåpor till en KTM 660 , helst då med kolfiber look också.
MVH
SM 570 RR skrev:jag lovar, du får inte pöka mer om du har fiber på hojen...
Därimot kan du köpa en komplett kvinna för pengarna....
MilleR skrev:ÄÄh....carbon kitta hojen....ner till första bästa ungdomsgård och få tjejen gratis och ha en fet hoj samtidigt.....
Zana skrev:Hörrö du du!! 660´in är tillräckligt fet i originalutförande... Behövs inge´coolfiber för att fixa babes... Trustme.... ;-P
Det där är sån där skrapa man skrapar ur skit urKrigge skrev:Nån som vet om denna eller liknande bakstänka finns i vanlig plast?
Krigge skrev:Jag vill hitta nån bakstänka utan den fula lampan och "hänget".
Nej den finns inte i plastutförande.Krigge skrev:Nån som vet om denna eller liknande bakstänka finns i vanlig plast?
Ja men "crossvarianten" är ju böjd den oxo. Och ganska ful oxo för den delen.Zana skrev:Finns "crossvarianten" den sitter på min...
420 skrev:Ja men "crossvarianten" är ju böjd den oxo. Och ganska ful oxo för den delen.
420 skrev:Ja men "crossvarianten" är ju böjd den oxo. Och ganska ful oxo för den delen.
Ronny skrev:Det går ju att kapa av lite så den inte ser ut som en höknäsa.
Så här typ.
Krigge skrev:Snyggt, kapad originalare alltså, vad är det för lyse?
Ronny skrev:KTM orginallyse och läpp till exc.
Krigge skrev:Inte skärmen från 625/660 alltså, hörde att 525/450 skärmen inte skulle passa?
Rigge skrev:Polarn hade kolfiber bakstänka på sin gamla 660, tror det var nån från trakten som gjorde dom. Kan ju höra efter om han har den kvar...
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|