Kolla in denna annonstext....

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
Finns på blocket. En rossilackad Yamaha r6 årsmod 2006:rolleyes: Vilket skämt!!!

Hello,

Let me introduce myself...my name is Percy Luke and i am working at G.E.L.C. ( Grand European Company Leasing ). Thank you for your interest in our motorcycle. The motorcycle is still available for sale.

This motorcycle was owned by a person that had a leasing contract with us , but now has NOT anymore. He was unable to pay his monthly installments to our company so our firm have taken possession of this motorcycle. That is why now we sell it at a lower price ... in order to recover the losses. The price for this motorcycle is: - 56.000 kronor - with all the taxes and everything included, no other extra amount to pay for.The motorcycle has the taxes payed ...so you will not have to pay the taxes to register the motorcycle.

Before we put the motorcycle on sale, it was verified by an authorized mechanic, and he's diagnostic was :

- 100% perfect condition
- No accidents
- Mechanical perfect condition
- Real Km's
- Registered in Sweden

We value the customer, and we want to make everything fast and secure for you, and we hope that you'll appreciate our services. If you are interested to know the method of transaction that we offer, please contact us so we explain it for you.

-------------------------------
Percy Luke (Sales Manager)
Sittingbourne 3
ME9 8LR London,United Kingdom
Grand European Company Leasing

Luktar blåsning lång väg eller va tror ni:gnissla ????

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Finns i andra trådar men en blåsning är det helt säkert!

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Fick exakt samma svar, sen frågade jag vart hojen stog, då fick jag svar på det. Sen frågade jag hur det kunde komma sig att jag fick ett exakt likadant första mail på en annan annons. Då slutade han skicka. (Han påstod att hojen stod i deras byggnad i London och att man kunde komma dit med kontanter och köpa hojen, eller så skulle dom skicka det fraktfritt)

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Det tvivlar jag på men däremot har jag och flera andra anmält till Blocket så fort man ser sånt här. Gör det ni också så fort ni ser såna här skumma annonser.

PS. Jag fick svar på två olika hojar från "Percy Luke". På pricken likadana mail.

Och eftersom annonsen återigen snabbt är borta kan vi konstatera att han läser flitigt här på SH.

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
http://www.blocket.se/vi/16986358.htm?ca=11_s

954 2003 för 20'.

"HARD TO FIND IN SILVER/BLACK. GARAGE KEPT. MINT CONDITION. NEW TIRES, FRAME-SLIDERS. WILL SELL W/MATCHING JOE ROCKET HONDA JACKET AND SHOEI HELMET. MUST LET GO..BABY ON THE WAY

PLEASE DON'T ASK STUPID QUESTIONS LIKE WHY IS SO CHEAP AND DON'T CONTACT ME IF YOU DON'T HAVE THE CASH IN HAND.

CONTACT ME WITH ANY QUESTIONS YOU MAY HAVE"

:D

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept