akora skrev:
Snabbe_jag skrev:den har ju dekaler ju
Silwer skrev:Det lustiga är att det är en Yamaha och inte en Suzuki
"R1" kanske han skulle kallat den.
Silwer skrev:Det lustiga är att det är en Yamaha och inte en Suzuki
"R1" kanske han skulle kallat den.
Chrille skrev:Äh! Att håna tonåringar som har kul är bara ett tecken på att man själv har för tråkigt.
Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul. Jag känner till en CB125 i Degerfors-trakterna med flames..... Kulthoj.
"Ej buskörd" känns iofs lagom trovärdigt....
Silwer skrev:...
Själv har jag haft en cb125 med flake lack ett kort tag))
Håller helt medChrille skrev:Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul. Jag känner till en CB125 i Degerfors-trakterna med flames..... Kulthoj.
Chrille skrev:Äh! Att håna tonåringar som har kul är bara ett tecken på att man själv har för tråkigt.
Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul.
Håller med dig helt.Att man alltid ska göra folk glada o vara rätt i deras tycke är "B". Lev ditt liv o låt andra leva sina!Chrille skrev:Äh! Att håna tonåringar som har kul är bara ett tecken på att man själv har för tråkigt.
Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul. Jag känner till en CB125 i Degerfors-trakterna med flames..... Kulthoj.
"Ej buskörd" känns iofs lagom trovärdigt....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|