Kolla in nissen

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Klart folk gör allt för att få sakerna sålda. Ni skulle sett min annons när jag sålde moppen :lol

Wiseco dekal? Är inte det kolvar? snacka om dekal trimm :p

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
hahahaha.... mannen har ju satt ett ansikte på ordet "dekaltrim" :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Äh! Att håna tonåringar som har kul är bara ett tecken på att man själv har för tråkigt.

Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul. Jag känner till en CB125 i Degerfors-trakterna med flames..... Kulthoj.

"Ej buskörd" känns iofs lagom trovärdigt.... :D

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Chrille skrev:
Äh! Att håna tonåringar som har kul är bara ett tecken på att man själv har för tråkigt.

Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul. Jag känner till en CB125 i Degerfors-trakterna med flames..... Kulthoj.

Hånar? äh, lägg ner
Själv har jag haft en cb125 med flake lack ett kort tag:)))

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Chrille skrev:
Håller helt med :tummenupp
Man blir ju bara trött på dom som råkar ha 200 bagare över o inte vet va dom ska göra me dom som kommer på att "fan en hoj skulle va grymt o ha". O så köper dom en R1a bara för att "de är ju många andra som har en sån" *suck* :zpy :notme

Gildemeister

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
GSXR 750 -01, Jardine slipon, KN Filter och Power Commander
Chrille skrev:

Yammabusan rokkar fett och jag svär på att han som kört den hojen har mer stake än de flesta R1-på-stan-i-Dainese-och-Arai-knuttar. Det behöver inte vara så rätt hela tiden, bara det är kul.

WORD

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
none
Chrille skrev:

Håller med dig helt.Att man alltid ska göra folk glada o vara rätt i deras tycke är "B". Lev ditt liv o låt andra leva sina!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln