Tomas72
Medlem
Äre bara jag som bara ser en grå ruta istället för en bild?
Nä, samma här .. det kanske är betong allting?
jag tolkade det som att hans kompis ännu inte knackat bort betongen..
Aaaaaah du tänker såååååå. Hennes kompis!
Nä. Äre bara jag som ser några mm bild längst upp i den grå rutan? Tror att min dator alternativt Sporthoj har gått sönder
Jag ser oxå nån millimeter.
Elmotorn är tydligen inte med. Kanske det hade givit viktproblem? Men varför ska en 200 hästars bil ha bakdäck 265/35-18??? Det hade ju räckt med 195-50-15 så hade rullmotståndet och komforten varit bättre..Kanske det.. Funderar på om "Superquaddro" motorn är helt rätt till denna bil.. Panigale 1199 har ju nästan 20 häst mindre i mellanregistret jämfört med gamla 1198 vad jag fattat det som.. Men klappar man på en 27 hästars elmotor med jösses-vrid blir ju frågan en annan.
Det är inte bara Ducati det gäller..Jag tror så här .. skaffa en Ducati från 1988-2007 så är du hemma ..
Monster: Sjukt snygg
ST2-4: Bäst
Sporthojarna: Underbara
Det är nåt konstigt med MC världen .. eller så är det mig det är fel på.
Jag tycker om rått naket eller kåpa (därav ST2:an) Kan vara att jag blev miljöskadad av en Ducati på en mack 1991 i Halland när jag var på väg till Anderstorp som var så satans häftig. http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_851
Mullret gick genom benen liksom ..
Sen dess har jag sagt att jag ska ha en Ducce .. nu har jag en..
//Tomas
Det går ju så klart att diskuttera hurvida något är "med" i en konceptbil, men nog är det en elmotor mellan framhjulenElmotorn är tydligen inte med. Kanske det hade givit viktproblem? Men varför ska en 200 hästars bil ha bakdäck 265/35-18??? Det hade ju räckt med 195-50-15 så hade rullmotståndet och komforten varit bättre..
fast man blir lite trött på att de använder befintliga delar som de har hittat i sitt lager för att skapa "ny" hoj... e ju många som gör det men e ju så B. Sånt som hemmapulare själva kan göra ju. ta en 750/900ss ram, kapa bort halva bakre delen av den, smocka på en gjuten bakram å lite nya hjul å dämpare... wallaaaaa... Fast ramen kanske e helt annorlunda i sin konstruktion under tanken. ser inte riktigt men ändå, för många tillverkare som som släpper hojar som baseras på samma shiiit
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|