Långa farbron
Yster tokfrans
Gå in i Halmstadstråden och be snällt ,kanske bor någon i närheten och har en hund(läs åskcat) och ta en promenad förbi gatan.
Fula gubben
Fula gubben
Thundercat skrev:http://skatteverket.se/adresser/ringa.html
ring å se om de kan hjälpa dig. Du har ju namn och adress, om de inte får lämna ut uppgifter så får du ta det via polisen.
Thundercat skrev:http://skatteverket.se/adresser/ringa.html
ring å se om de kan hjälpa dig. Du har ju namn och adress, om de inte får lämna ut uppgifter så får du ta det via polisen.
Hmmm, du FÅR ett svar iallafall...NO_FEAR skrev:Ja, det räknas kanske som smitning då.
Härligt. Då ryker väl kortet?) Skadeglädje är den enda sanna glädjen.
Ja, men vilken halmstadbo vill ta på sig det uppdraget. Inte världens roligaste kanske. Nu skulle man varit en av de större sporthojprofilerna. hehe. Eller tjej. Så hade man fått femtioelva svar direkt. hihi.![]()
hållundan skrev:Hmmm, du FÅR ett svar iallafall...
Jag ska researcha lite... Vart ligger den gatan förresten?!
/Henke
NO_FEAR skrev:
Långa farbron skrev:Gå in i Halmstadstråden och be snällt ,kanske bor någon i närheten och har en hund(läs åskcat) och ta en promenad förbi gatan.
Fula gubben
NO_FEAR skrev:Tack alla tre för all hjälp jag fått hittills.
Nu blir man lite extra taggad. Var lite trött på det ett tag och hade nästan funderingar på att ge mig. Men det har det blivit ändring på.
Ska kolla upp personuppgifter imorgon. Sen får vi se vad som händer. Vill inte skattemyndigheten hjälpa mig så får jag snällt gå in o kolla om där finns någon vänlig själ halmstadtråden som vill hjälpa mig.
Markus skrev:Men jag då. Stackars mig. Hallå. Kolla på mitt case:
Jag vill veta varför en kille sitter i fängelse, utan att behöva ringa varje tings- och hovrätt i Sverige. Finns det något centralnummer? Jag är egentligen ganska vass på detektivarbete men nu tänkte jag testa gubben eller kattens tjänster.
Thundercat skrev:Jag bor ju i Göteborg...![]()
Markus skrev:Men jag då. Stackars mig. Hallå. Kolla på mitt case:
Jag vill veta varför en kille sitter i fängelse, utan att behöva ringa varje tings- och hovrätt i Sverige. Finns det något centralnummer? Jag är egentligen ganska vass på detektivarbete men nu tänkte jag testa gubben eller kattens tjänster.
Thundercat skrev:Du får inte ge upp, dina 4500 riksdaler kan du ju göra något kul för.![]()
Långa farbron skrev:Typ..bjuda Fula gubben & Katten på sprit ??
Skattemyndigheten är enligt lag tvugna att lämna ut denna information enligt offentlighetsprincipen om inte uppgifterna är skyddade.NO_FEAR skrev:Vill inte skattemyndigheten hjälpa mig
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |