Kolla personuppgifter, adress m.m.???

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Han verkar inte vara vid livet längre.... Man kanske skulle åka till adressen och se vad som har hänt.. :tungan

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Förlåt Killar. Glömde helt bort att gå in här o skriva.

Jag fick fram adressen med lite hjälp av en sjysst kille här på sporthoj.
Åkte dit med två kompisar som ändå skulle ut till Halmstad. Parkerade bilen lite fel så vi fick gå 150 meter. När jag ser lägenhetsuppgången går det ut en kille därifrån. Min kompis som också var med vid olyckan säger: -Är det inte han som går där? Han var väl rättså stor?

Jag tvivlade på att det var han men efter att ha tittat på honom någon sekund till trodde jag ändå det var han för han vände sig om och tittade mot oss precis som han kände sig trängd. Gick fort till sin bil hoppade in startade och körde. Då såg jag även att det var samma bil som kört på mig. reg. nr. MWD 888. Jag hann inte säg något till mina kompisar men tänkte snabbt att om jag springer på en tvärgata så hinner jag nog genskjuta den jäveln.

Jag gjorde så och kom fram till vägen i tid. Ställde mig mitt i vägen och jäveln stannar och bara glor på mig. Och man ser i hans ögon att han funderar på att bara köra vidare (på mig). Men han tvekar och backar istället. Jag stod där utan tillhygge så det fanns inte mycket att göra. OCh bilen som de andra killarna hämtade kom inte till mig i tid så det gick inte följa efter heller.

Nästa gång lämnar jag inte mina andra kompisar (basebollträ och slägga) i bilen. De ska göra nytta.

Men känns inte heller så lönt att slå sönder en bil eller liknande då det inte ger mig något.

Någon som har något hett tips?

mvh Fredrik

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Eeehh, eller så kanske man inte tar lagen i egna händer? Misshandel kommer garanterat att ge dig ett straff, medan han kommer undan med smitning.

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Du skulle lagt en lapp i hans brevlåda och skrivit: Du har chansen att göra rätt för dig och sen ditt telefonnr.

Han fattar nog att du menar allvar när du letat upp honom hemma hos honom.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Detta var ju spännande! Vad händer? Haru fått tag i idioten?

Fram med :kulspruta och :machinegu bara!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Öööhhh, Fredrik. Fett besviken på dig mannen. Du vet att du ska ringa mig i sådana ärenden. Du vet att jag hade sprungit ikapp killen utanför trapphuset o pratat med honom åt dig :hihi

Uppföljning nu för oss utomstående(som jag inte vill vara fler gånger)! :fatta!

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...

Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award