Biltmore
Blood Group: Red
Alltså om växelföraren fastnar i hålen så blir det ju typ som en automatlåda....
så vad säger dina kommentarer om dig då ? jävla idiot som retar sig på vad andra gör och säger ? detta är ett forum där man fritt får skapa trådar, det e ingen jävla diktatur med dig i toppen på pyramiden och armen utsträckt.
Har du det jobbigt med att folk i sydeuropa klär sig annorlunda jämfört med oss?
Med tanke på:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=211793
Har du det jobbigt med att folk i sydeuropa klär sig annorlunda jämfört med oss?
Med tanke på:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=211793
Jag tror att han ville påvisa att det finns gäng precis som bikerboyz på sydligare breddgrader med.
Edit:
Och att juggar har risigt temprament som är lätt att häckla...
Akta blodtrycket nu tuffing.
Viktor din lilla Nolla
Ja?
Victor med "C", annars rätt. Ett komma efter mitt namn hade passat bra för övrigt.
Tar du illa upp för att jag påstår att Bikerboys har likheter med stekarjuggarna i filmen? Eller är det den mentala kräftgången i allmänhet som stökar till det för dig?
Nu fick jag dåligt samvete. Karl jag hetsat är ju undernärd. Sannorlikheten att att det råder obalans i natrium/kalium är stor. Har jag skapat ett hjärtstillestånd?
Sluta hacka på juggar och ät upp dig så du kan stå upp för din sak utanför din trygga värld (internet)
FJANT.
Jag har ett enormt bekräftelsebehov! Se på mig, titta vad stor och manlig jag är!
Låt inte din avundsjuka gå ut över oss andra här. Sen viKtor. Hur kommer det sig att du är en liten fjant? slagen i skolan, mobbad av juggarna? är du en sån där svenne som jämt kissade på dig när du skulle hem själv? MAMMA MAMMA JAG HAR BLIVIT RÅNAD
Sålänge du försöker håna mig på ett forum för oss retaderat likasinnade är jag inte orolig. Men eftersom du har en profilbild där du flashar häftiga tribalgaddningar, rullar med ett outlawgäng och dessutom säkert går på gym där du träffar likasinnade snubbar och landsmän så blir jag lite nervös.
För man har ju hört historier om du man inte ska bråka med tuffinggängen...
Hur kukade tråden ur såhär?
Jag såg att Lidl sålde flip-flops förut så jag undrar bara om någon vet hur dessa är i förhållande till "märkes-flip-flops"? Någon som testat dem eller vet hur de funkar för hojkörning? Blir det mycket turbulens vid höga hastigheter, klarar de regn eller daglig användning? Kan man ha fotpinnarna uppfällda när man kör med flip-flops?
Blir inte nervös för en sjukskötare som kör ambulans i området där du bor är du snäll
// ZORAN
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |