Kolla så coola de är i Bosnien

Status
Ej öppen för fler svar.

orangebusa

Sporthojsnörd
Gick med
2 Feb 2005
Hoj
suck...

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Har du det jobbigt med att folk i sydeuropa klär sig annorlunda jämfört med oss?:confused:

Med tanke på:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=211793

Nu fick jag dåligt samvete. Karl jag hetsat är ju undernärd. Sannorlikheten att att det råder obalans i natrium/kalium är stor. Har jag skapat ett hjärtstillestånd?:D:D

Sluta hacka på juggar och ät upp dig så du kan stå upp för din sak utanför din trygga värld (internet)

FJANT.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Viktor din lilla Nolla

Ja?
Victor med "C", annars rätt. Ett komma efter mitt namn hade passat bra för övrigt.

Tar du illa upp för att jag påstår att Bikerboys har likheter med stekarjuggarna i filmen? Eller är det den mentala kräftgången i allmänhet som stökar till det för dig?

Last edited:

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
Ja?
Victor med "C", annars rätt. Ett komma efter mitt namn hade passat bra för övrigt.

Tar du illa upp för att jag påstår att Bikerboys har likheter med stekarjuggarna i filmen? Eller är det den mentala kräftgången i allmänhet som stökar till det för dig?

Låt inte din avundsjuka gå ut över oss andra här. Sen viKtor. Hur kommer det sig att du är en liten fjant? slagen i skolan, mobbad av juggarna? är du en sån där svenne som jämt kissade på dig när du skulle hem själv? MAMMA MAMMA JAG HAR BLIVIT RÅNAD:D:D

orangebusa

Sporthojsnörd
Gick med
2 Feb 2005
Hoj
suck...
Nu fick jag dåligt samvete. Karl jag hetsat är ju undernärd. Sannorlikheten att att det råder obalans i natrium/kalium är stor. Har jag skapat ett hjärtstillestånd?:D:D

Sluta hacka på juggar och ät upp dig så du kan stå upp för din sak utanför din trygga värld (internet)

FJANT.

:confused:

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
ViKtor ta gärna förhuden från skånes parti med stöd inte denna äckliga smygrasism är du snäll.

Vad du tycker om Bikerboyz skiter jag i. Steker dig när och var jag vill ändå:arsele

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Låt inte din avundsjuka gå ut över oss andra här. Sen viKtor. Hur kommer det sig att du är en liten fjant? slagen i skolan, mobbad av juggarna? är du en sån där svenne som jämt kissade på dig när du skulle hem själv? MAMMA MAMMA JAG HAR BLIVIT RÅNAD:D:D

:yoparty
Sålänge du försöker håna mig på ett forum för oss retaderat likasinnade är jag inte orolig. Men eftersom du har en profilbild där du flashar häftiga tribalgaddningar, rullar med ett outlawgäng och dessutom säkert går på gym där du träffar likasinnade snubbar och landsmän så blir jag lite nervös.
För man har ju hört historier om hur man inte ska bråka med tuffinggängen...

Last edited:

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
:yoparty
Sålänge du försöker håna mig på ett forum för oss retaderat likasinnade är jag inte orolig. Men eftersom du har en profilbild där du flashar häftiga tribalgaddningar, rullar med ett outlawgäng och dessutom säkert går på gym där du träffar likasinnade snubbar och landsmän så blir jag lite nervös.
För man har ju hört historier om du man inte ska bråka med tuffinggängen...

Blir inte nervös för en sjukskötare som kör ambulans i området där du bor är du snäll

// ZORAN:D:D

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
Jag såg att Lidl sålde flip-flops förut så jag undrar bara om någon vet hur dessa är i förhållande till "märkes-flip-flops"? Någon som testat dem eller vet hur de funkar för hojkörning? Blir det mycket turbulens vid höga hastigheter, klarar de regn eller daglig användning? Kan man ha fotpinnarna uppfällda när man kör med flip-flops?

Fotpinnarna skall väl alltid vara uppfällda ? :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...