Corbalin
När blir man oskuld igen?
WORD! så ska det låta..Slaktaren skrev:Gött.......Har varit och åkt skridskor men körde hem och bytte till KTM
WORD! så ska det låta..Slaktaren skrev:Gött.......Har varit och åkt skridskor men körde hem och bytte till KTM
Sporthojs fetaste rim 2k4Slaktaren skrev:Gött.......Har varit och åkt skridskor men körde hem och bytte till KTM
Gustav1 skrev:Ah, härligt väder idag. Liite kallt kanske, men va fan, det är ju bara februari.
Solid snake skrev:En annan har ju varit ute o kört idag, jo kallt kan man säga att det är.
Det var fler än jag som var ute idag.
var lite sympatisk nu.. vänta med det tills jag med får åka!Woofers skrev:Det blev några mil för mig oxå. Så skönt! Vill åka mer!
Corbalin skrev:var lite sympatisk nu.. vänta med det tills jag med får åka!
jag var ute och rastade min kära lilla blade-99idag och det var såååååå underbart,våren står på tur yyyyyyyiiiiiipppppppppppppeeeeeeeeeee!!!!!!!Corbalin skrev:Jag får abstinens när jag ser sånt här
väder.. varför har jag inte hojen här!!!
stålande sol i gbg nu.. och det lär nog inte bli sämre
idag iallafall, så ut och åk om ni kan!
lät du dig själv bli omkörd?! illa illa..0x2142 skrev:Blev omkörd av en Gsx1000 på slangen idag....helt jävla underbart...snacka om vårkänslor
Corbalin skrev:Jag får abstinens när jag ser sånt här
väder.. varför har jag inte hojen här!!!
stålande sol i gbg nu.. och det lär nog inte bli sämre
idag iallafall, så ut och åk om ni kan!
imon HD....blir det full tank o brum-brum för hele pengen kan jag lova hehehållundan skrev:11 mil avverkade i götet med omnejd idag. SATAN VA GÖTT DET VAR...
Lite knas att mötas på g-platsen idag bara, med alla kurder som stod å gastade å hade sitg =)
Nåväl. Jag frös ingenting, inte ens lite. OKej, lite på näsan då...
FAN VA SKÖJ Å SKÖNT Å JÄVLA HÄRLIGT DET VAR...
Mewa!!!!
eeh.. du menar väl inte HD som i Harley Davidson? heheheSkorpan skrev:imon HD....blir det full tank o brum-brum för hele pengen kan jag lova hehe
kolla wcx-forumet
vår vän hållundan har många namn - HD,hål-dan,junior...listan kan göras lång heheCorbalin skrev:eeh.. du menar väl inte HD som i Harley Davidson? hehehe
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |