Lou siffer
officiellt lammkött
philsson skrev:2045378Jo då moppen körde jag på vanlig bensin en gång för att de inte sålde oljeblandat på macken, ville inte köpa en hel flaska olja då jag hade en hemma.![]()
Gällande 125an, oljelampan fungerade inte så jag körde slut på oljan omedvetet och mycket viktig detalj!. Jag sandpapprade kolven EFTER att den skar PGA att jag körde utan olja.. Mycket viktig ordning där.
![]()
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Shit du slår till och med min föredetta granne. Han körde med en av två kolvringar på sin moppe och utan toppackning, för de gav högre komp.
Sen körde han på båt olja. (utombordsmotorer varvar ca 6000 rpm...) Han försökte borra en nicasil cyllinder. Han lyckades med det mest oväntade felet jag någonsin hört talas om. Syntom: skiten flöda konstant, va cp sur. Orsak: punkterad flotör.
Han skar 4 gånger uner tiden han hade den. ägarn innan hade skurit den 4 gånger. totalt hade den skurigt 8 gånger. Och ingen hade bytt vev eller lager. på 3000 mil. Säga va ma vill om bönder men inteligensen lysser med sin frånvaro. De roligaste av allt är att han fylde 18 i höstas och kör runt på en aerox nu.
Så nu behöver du inte känna dig dummast philsson