Ska med all ärlighet säga att jag sett ner lite på motarder tills jag provade en......SJUUUUUUUUKT ....nu när jag kränger gathojen blir det definitivt en motard.....sugen på en honda crf 450....spontana reaktioner på detta önskas
eller för män med stake som insett att det inte bara är att vrida på rullen......Rocky skrev:2521789Motard är för pussys som inte har stake att vrida på rullen på en "riktig" hoj.
Rocky skrev:2521789Motard är för pussys som inte har stake att vrida på rullen på en "riktig" hoj.
Rasorblade skrev:2521805eller för män med stake som insett att det inte bara är att vrida på rullen......
Kul att du kombinerar din "nick"info med kontaktannons......Rocky skrev:2521825Det är okej, ingen skrattar åt dig för att du fyllt gubbe och inte pallar hastigheterna längre.
DunderDan skrev:2521834Kul att du kombinerar din "nick"info med kontaktannons......
Se...det var väl inte så farligtRocky skrev:2521848Den ger ju utdelning så varför inte.
Kan väl tilägga att en crf 450 är en den grymmaste motarden jag kört.
varför?Rocky skrev:2521848Den ger ju utdelning så varför inte.
Kan väl tilägga att en crf 450 är en den grymmaste motarden jag kört.
Mr EmCom skrev:2521857varför?
DunderDan skrev:2521765Ska med all ärlighet säga att jag sett ner lite på motarder tills jag provade en......SJUUUUUUUUKT ....nu när jag kränger gathojen blir det definitivt en motard.....sugen på en honda crf 450....spontana reaktioner på detta önskas
Suktar lite efter en 525a..hur är den jämfört med 450n och typ lc4an..mycket service? osvRasorblade skrev:2521911Skulle hellre köpa en Husa eller en 525:a
DunderDan skrev:2521983Suktar lite efter en 525a..hur är den jämfört med 450n och typ lc4an..mycket service? osv
DunderDan skrev:2521983Suktar lite efter en 525a..hur är den jämfört med 450n och typ lc4an..mycket service? osv
Blir det nyköp eller beggat?DunderDan skrev:2521983Suktar lite efter en 525a..hur är den jämfört med 450n och typ lc4an..mycket service? osv
Lutar åt begagnat...... en sak till...kalla mig idiot men de här intervallerna som alla pratar om med motarder, vad görs efter en sån...olja ?ventiljustering ?renovera motorn......vad?supermoppe skrev:2522172Blir det nyköp eller beggat?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari