Kommer det gå fort den 24:e?

Kung Eilert

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
(E)R-6
Nääh, varför det!? :näsblod
Dessutom är du ingen ny, framförallt inte kommande, världsstjärna. Du är ju rutinerad på toppen. :Bugar

Nu förstår jag inte riktigt vad du syftar på. :confused:

Jag kände inte igen mig i "rutinerad på toppen" men tack ändå :banana

Jag provade ett "alternativspår" och fick käka gräs på Knutstorp i höstas och om jag någonsin varit på någon topp så klev jag efter det raskt ner några trappsteg, för efter det ville körningen inte flyta på som den gjort tidigare. Börjar med avrostning på Ljungbyhed imorgon och sen får jag börja bygga upp självförtroendet igen, för så jäkla kul som det var förra året är svårslaget :tummenupp

Ha det så kul imorgon och håll dig (och ni andra) på hjulen. Det finns många tillfällen till i år att brumma runt.

Last edited:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Då var de dax..
Solen syns i horisonten och hojen fuktig av kvällens framfart.

Ses snart på en bana nära dig

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag kände inte igen mig i "rutinerad på toppen" men tack ändå :banana

Jag provade ett "alternativspår" och fick käka gräs på Knutstorp i höstas och om jag någonsin varit på någon topp så klev jag efter det raskt ner några trappsteg, för efter det ville körningen inte flyta på som den gjort tidigare. Börjar med avrostning på Ljungbyhed imorgon och sen får jag börja bygga upp självförtroendet igen, för så jäkla kul som det var förra året är svårslaget :tummenupp

Ha det så kul imorgon och håll dig (och ni andra) på hjulen. Det finns många tillfällen till i år att brumma runt.

Det kommer. Tog det lite lugnare i förstakurvan pga vissa hjärnspöken sen sist jag körde där. :död

Gick det fort då?:va :)

Det gick fortare för vissa än för många andra. För vissa gick det lite långsammare, särskilt på dem roligare delarna av banan än på den där tråkiga biten som kallas start- och målrakan. :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning