I övrigt, så kunde du PM:at istället on/offroad istället för att försöka skapa masshysteri över en hel del felaktiga "fakta" i ditt första inlägg.
Det er ikke morsomt for di norske er nye offisielle språk, ellers ser jeg ingen forskjell
Vad jag vet är koncernen till fullo ägt av en stiftelse som bildades i början av 1900-talet?
Om man registrerade sig 2008 och endast skrivit inlägg sedan 2010 kan man knappast ha upplevt någon fruktansvärd nyans/skifte i moderering eller möjlighet till utsvägningar?
I övrigt, så kunde du PM:at istället on/offroad istället för att försöka skapa masshysteri över en hel del felaktiga "fakta" i ditt första inlägg.
Egmont har ägt sajten sedan februari 2008. De har såklart en affärsmodell för sporthoj.com där annonsering ger inkomster som driver sajten och förhoppningsvis ger ett plus. SH är även ett varumärke som de är stolta över att äga.
Kontot "Egmont Tidskrifter" som reglerna står skrivna under nu (istället för mig) är såklart ett adminkonto på forumet och är till för Egmont Tidskrifter att få ut officiell information vid behov. Det är mer rätt att officiella saker står under deras skrift än mitt egna personliga konto.
Det finns ingen från Egmont som kommer gå in och styra och bossa. Så den oron kan ni släppa. Allt kommer fortsätta precis som vanligt. Dock kommer jag troligen försöka hitta fler moderatorer, så det är större chans att saker inte missas.
Ang regler och on/offroads snack om erfarenhet om att inte göra reklam. Problemet många har är att man vill vrida reglerna till egen gynning och gör övertramp tills man blir bannad, och sen blir man arg för banningen. Och ofta är ursäkten "men andra får ju". Nej, ingen får, men många skiter i reglerna och gör reklam ändå på olika sätt. Och en del saker missas att hanteras av moderatorer. För att andra gör fel, gör det inte rätt.
En kund FÅR skriva en tråd om ett företag, men i större del av fallen är det på begäran av företaget och är därför smygreklam. Något som inte är ok, som det står skrivet i reglerna. Här är det ytterst svårt för att en moderator att med 100% säkerhet alltid göra rätt.
Jag lämnar denna tråden öppen, men med förhoppningen att man läst mitt inlägg och släpper oron över att Egmont skulle börja banna till höger och vänster. Reglerna förblir desamma. Jag har inte hört annat. Och det finns ingen person från Egmont och som ska ersätta mig.
Skönt att höra nu känner jag mig lugnare.
Internett er stor.
Hvis det skulle dritte sig her er der andra fora.
Hahahaha...nu trillade poletten ner, du klarar inte av att hålla dig borta va?
Du är min favorit moderator & förebild jag ser verkligen upp till dig!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |