phastasphuk
blubb blubb
Psychobiker skrev:Denna är min vaforitvurpa om man får säga så...
Chris "stalker" Walker.
Syns inte på bilden, men han færdas faktiskt baklænges genom luften dær

<---- vurpan går åt det hållet

Psychobiker skrev:Denna är min vaforitvurpa om man får säga så...
chox skrev:Två ord: Sune Andersson.
Nån som sett honom stunta i nåt annat än jeans, t-shirt och träskor på sistone....?
Mattiaz skrev:Trenden går ju tyvärr däråt.... kollar man på sådana stunttävlingar i Usa där de kör motocross och hoppar, där har de också börjat köra med t-shirt... de måste ju förnya sig efter ett tag, så det blir ÄNNU mer dramatiskt... och denna "uppvisning" är ju hur stor som hellst i usa, har sett filmer där fan i princip ett helt stadium är fyllt!![]()
Perra skrev:Fattar inte hur ni orkar bry er så fort det kommer upp en bild eller film där någon kör utan skinnställ. Det är ju inte ni som får ont ifall personen vurpar. Har inte hört om nån som har bett om medlidande när dom har vurpat utan skinnställ, så varför inte låta folk göra som dom själva vill. Det är ju ingen lag på att använda skinnställ i sverige, även att det är smart att alltid ha på det för sitt eget bästa.
Klart det kostar samhället lite extra pengar ifall nån vurpar utan skinnställ istället för med. Men skulle man tänka så om allt så finns det ju inte mycket roligt kvar att göra.Zeb_Macahan skrev:Det kända " jag vill bestämma själv, men om nått händer då ska fanimej samhället betala!" passar väl inte här...
att det inte är lag på skyddskläder tycker jag dessutom är ett skämt.
//jaG
Perra skrev:Klart det kostar samhället lite extra pengar ifall nån vurpar utan skinnställ istället för med. Men skulle man tänka så om allt så finns det ju inte mycket roligt kvar att göra.
Tycker bara det börja bli lite uttjatat, att så fort det kommer upp en bild där nån kör utan skinnställ så måste 10 st kommentera de.
Kan vi inte komma överens om att vi bara klagar på svenska som kör utan skinnställ i fortsättningen, för det är ju bara dom som kostar oss extra pengar ifall dom vurparså slipper det bli så mycket tjöt.
Det var absolut inte riktat mot dig eller nån annan personligen, tyckte bara det blir lite mycket när man ser det ivarje tråd.Zeb_Macahan skrev:Jag klagar inte när jag ser bilder (men jag anser att skyddskläder borde vara obligatoriskt), men jag ser hellre att dom ger 100 sjuksköterskor högre lön än att reparerar nånn som har vurpat i 200 utan ställ... faktiskt.. kan inte hjälpa det...
//jaG
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |