Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Fast, vad sa det där egentligen?
Fast, vad sa det där egentligen?
Inte så mycket. Hoppas det kommer mer konkret info.Fast, vad sa det där egentligen?
Bra, där jag inte helt tappad som bara fick fram att Moto2 kör tillsammans med MotoGP och att han har planerat...Inte så mycket. Hoppas det kommer mer konkret info.
Inte så mycket. Hoppas det kommer mer konkret info.
Rachid är som vanligt lite sen...
Ska man tolka uttalande på Highsider.se som att Filip satsar på att ta sig till Moto2? Då ska han väl sadla om till 600 så snart som möjligt, eller?
Rachid är som vanligt lite sen...
Ska man tolka uttalande på Highsider.se som att Filip satsar på att ta sig till Moto2? Då ska han väl sadla om till 600 så snart som möjligt, eller?
Skrev ju på twitter några sekunder efter att Filip sa det på presskonferensen. Ligger ju en twitterruta där jag snabbt kommer art uppdatera med det senaste.
Jag kollar bara dina artiklarSkrev ju på twitter några sekunder efter att Filip sa det på presskonferensen. Ligger ju en twitterruta där jag snabbt kommer art uppdatera med det senaste.
VAD är twitter?
Finns en liten ruta på höger sida på highsider.se där alla twittermeddelanden syns. Där kommer det upp snabba kortfattade nyheter om viktiga händelser osv.
Steny, första steget för dig är en smartphone, har ju redan förklarat alla fördelar för dig
Finns det appar till hundpejlen??
smartphone är porr!
Håller med!
Ni är skadade allihopa.
Vad pratar dom om????
Håller med!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|