Kommunikation som icke är trådlös, finns det?

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Nice att nån köpte, kan du hojta till så fort du provat det o säga vad du tycker?[/QUOTE]

Skall ge en kortfattad åsikt om detta intercomset när jag och frugan har provat:)! Det är ju ett lågt pris, så mina förväntningar är inte jättehöga:musik.

Raffe

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2010
Hoj
01 suzuki sv650s
Skall ge en kortfattad åsikt om detta intercomset när jag och frugan har provat:)! Det är ju ett lågt pris, så mina förväntningar är inte jättehöga:musik.

Du får gärna skicka mig ett pm eller linkande när du fått hem och kollat hur dom funkar då det är ganska lång leveranstid :tummenupp

Nej, det var inget krav på att det måste vara med sladd, tänkte mest att priset skulle vara sjukt mkt billigare om man inte blandade in harry blåtand i det hela! :) men den du länkade till såg fasen inte så dum ut, ska skicka dom ett mail och fråga om man kan plugga in eget headset i den som har mick, ett sånt vanligt du får med till iphone, tror nämligen inte jag pula in något i min hjälm, sitter så galet trångt om skallen så! :)

Som det ser ut på bilderna ska det gå att koppla in saker som har denna kontakt som visas på bilden, (har för mig att iphone har samma kontakt inte helt säker dock då jag inte hittade bild)

Bifogat

• 13627d1191156092-battre-horlurar-till-iphone-v-moda-vibe-duo-earbuds.jpg
    13627d1191156092-battre-horlurar-till-iphone-v-moda-vibe-duo-earbuds.jpg
    37.2 KB · Visningar: 62
Last edited:

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
r1 -04

Du får gärna skicka mig ett pm eller linkande när du fått hem och kollat hur dom funkar då det är ganska lång leveranstid :tummenupp

!

Som det ser ut på bilderna ska det gå att koppla in saker som har denna kontakt som visas på bilden, (har för mig att iphone har samma kontakt inte helt säker dock då jag inte hittade bild)[/QUOTE]

vore toppen om det funkar isfl, då blir det nog skönare o bättre ljud!!

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Hoj
GSX 1400 K5 Har ägt Yamaha TRX 850, Yamaha Venture 1300, Suzuki GSX 1400, Kawasaki Zephyr 1100, Suzuki GS 500
Hej! Jo jag har fått hem prylarna. Har endast provat själv, lyssnat på musik, ringt upp för att sedan ha kört/pratat i lågfart ( ca 50 km/h). :tummenuppParar ihop med min Iphone utan problem.:tummenupp Ljudupplevelsen i headsetet är inte det bästa jag har hört, men upplever att det är fullt godtagbart. På lördag om vädret är bra, skall jag och frugan och några vänner ut på en lite längre tur, och då får vi se om allt fungerar! Hittade setet på Ebay ännu billigare faktiskt, runt en femhundring inkl frakt. Läste något utländskt test på BT setet och det fick bra bedömningar. Har inte ångrat mig ännu:)

fractal101

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2011
Hoj
2x rs 125 02 1x SX 125 09
Hej! Jo jag har fått hem prylarna. Har endast provat själv, lyssnat på musik, ringt upp för att sedan ha kört/pratat i lågfart ( ca 50 km/h). :tummenuppParar ihop med min Iphone utan problem.:tummenupp Ljudupplevelsen i headsetet är inte det bästa jag har hört, men upplever att det är fullt godtagbart. På lördag om vädret är bra, skall jag och frugan och några vänner ut på en lite längre tur, och då får vi se om allt fungerar! Hittade setet på Ebay ännu billigare faktiskt, runt en femhundring inkl frakt. Läste något utländskt test på BT setet och det fick bra bedömningar. Har inte ångrat mig ännu:)
hej, tänkte ev. beställa en likadan, hur lång tid tog det att få hem grejerna?

Jodix

Medlem
Gick med
9 May 2008
Hoj
hej, tänkte ev. beställa en likadan, hur lång tid tog det att få hem grejerna?

Hej. Minns inte riktigt..minnet är kort tyvärr. Men ungefär 14 dagar.

Har nu också prövat det med min fru på tur i lördags. Och det får godkänt utav mig:tummenupp. Inget krångel med att den kopplar ifrån o.s.v. Vi kunde prata med varandra upp till 100km/h, därefter blev det svårhört framförallt för frugan då jag träffas av mer luft därtill högre brus i micken. Jag tyckte jag hörde henne ganska bra i den hastigheten men eftersom som hon inte hörde mig blev det radiotystnad:)

Ett litet brus hörs när setet är i drift. Jag störs inte av det, men frugan upplevde det mer störande. Har inget annat att jämföra med så för ca 580 spänn så tycker jag att det helt klart är OK:) Batterimässigt så håller det en heldag utan problem. Kan man komma över ett annat headset med lite bättre mick och lurar så tror jag det kan bli helbra. Jag ångrar inte köpet.:tummenupp:tummenupp

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
ist2_11870171-tin-can-phone-with-red-computer-cable.jpg

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife