Kommunist Sporthoj!

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag lovar att jag inte klickat på profilen, men jag gissar på födelseår 1988.
 

Coola Ola

Guest
Markus skrev:
Jag lovar att jag inte klickat på profilen, men jag gissar på födelseår 1988.

Skarpsinnig iaktagelse av den gode Markus, inte mer än ett år fel. Storm i ett vattenglas, någon?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hard_as_a_razor skrev:
Ja ni läste rätt och ja brukar oftast inte skapa trådar här heller men läste en tråd med ett gäng som bråka om bilar så hade Padde(som förmodligen är commiesporthojs utrikesminister) tagit bort inlägg med motiveringen "ska ni fortsätta snacka om bilar så kan ni göra det i bla bla bla" va FAN är de då?en typisk moderator får varje chans han vill ha att ta bort inlägg vill känna sig som bossen!va e meningen på ett forum om man inte får disskutera bara för att nån tyckte si o så om en bil så ska man plötsligt byta forum "yo grabbar asså ja vill gemföra en 125a me en bil möt mej vid de andra forummet" hur töntit är inte de på en skala då!Skärpning för f*n!Ja e medveten om att tyrannerna från den här sidan kommer att spåra mej och "röja undan mig" högst troligt!Så det är med stort mod jag skapade den här tråden.Så moderatorer o resten SKÄRP ER!för ett lite roligare sporthoj! :tummenupp
Om du läst på din historia hade du inte jämfört SH med kommunism. Du kan inte i din vildaste fantasi föreställa dej hur stor skillnaden är. Om du har problem att följa reglerna här inne så tycker jag att du kan bege dej till ett annat forum.
 

Hard_as_a_razor

Micke-The One
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Åland
Hoj
Honda MBX125F,Yamaha RD125
Oh my...den där killen tar visst allt på allvar....d va för att få uppmärksamhet på tråden....ja härjar oftast på SP forummet mycke bättre där...ALLA här tror ändå att dom kan allt o då börjar alla "kanna allt" över alla som slutar med bråk som slutar me MODen som "kan ännu mer" och kommer o stoppar det....
 

Emil_in_hifi

Do you, do you dig destruction?
Gick med
5 Nov 2004
Ort
Borås
Hoj
ingen alls just nu....
korvgubbe skrev:
Fan du imponerar! -87:a :Bugar
....jag insåg iofs att killen torde vara avlad en bra bit in på 80:talet.. :hihi

Själv är man ju 80talare och jag hade hoppats att han hade varit 90talare, skäms redan tillräckligt för min generation...
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hard_as_a_razor skrev:
Oh my...den där killen tar visst allt på allvar....d va för att få uppmärksamhet på tråden....ja härjar oftast på SP forummet mycke bättre där...ALLA här tror ändå att dom kan allt o då börjar alla "kanna allt" över alla som slutar med bråk som slutar me MODen som "kan ännu mer" och kommer o stoppar det....

:confused: Vilka trådar vistas du på då
 

Hard_as_a_razor

Micke-The One
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Åland
Hoj
Honda MBX125F,Yamaha RD125
Emil_in_hifi skrev:
Själv är man ju 80talare och jag hade hoppats att han hade varit 90talare, skäms redan tillräckligt för min generation...
hmm okej...kan du säga va de e för fel på att ja klagar på att Modsen tar bort mycke onödigt då?och att ja kanske blandar me lite ironi o humor?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Hard_as_a_razor skrev:
hmm okej kanske inte blockar men iaf står de mycket om typ "inlägg borttaget pga att man kan diskutera de i off topicen"

Jag håller iofs med, de där moderaterna är ju helt superknasiga när de ska hålla på som värsta diktafonerna. Vaffan spelar väll ingen råll om man skriver på forumet vad man vill. ELLER???????????????????????????????????
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top