storcken89
Allting ä relativt!!
- Gick med
- 31 May 2005
- Hoj
- Tzr -91 med kromat effektblås, stålomspunnet, inflyttad skylt å baklyse, miniblink, tonat kåpglas, öppet filter osv
Jag ska snart köpa min första hoj, och det är så att den hojen jag ska köpa har ett konfilter från touringbutiken.
Men eftersom jag bor på grusväg så undrar jag om det är särskilt smart att köra med ett sådant filter? Speciellt när det dammar så ända inåt H*****e ibland. Jag har fått den uppfattningen att konfilter inte är lika effektiva på att rena luften som ett original.
Kanske bör tilläggas att det är ca 3-5 km till närmaste asfalterade väg.
Jag har funderat lite om man skulle kanske trycka i lite skumgummi med filterolja i det koniska filtret. Eller är det ingen ide att ha ett koniskt isåfall??
Men eftersom jag bor på grusväg så undrar jag om det är särskilt smart att köra med ett sådant filter? Speciellt när det dammar så ända inåt H*****e ibland. Jag har fått den uppfattningen att konfilter inte är lika effektiva på att rena luften som ett original.
Kanske bör tilläggas att det är ca 3-5 km till närmaste asfalterade väg.
Jag har funderat lite om man skulle kanske trycka i lite skumgummi med filterolja i det koniska filtret. Eller är det ingen ide att ha ett koniskt isåfall??