Kongo
Men gasa sa jag!!!
Jag gillar hojen DU sitter på i din avatar!RocketQueen skrev:Men gud va alla köper snygga hojar nu då!
Stort plus till färgen. Riktigt snygg och stilren.
Me like!
Jag gillar hojen DU sitter på i din avatar!RocketQueen skrev:Men gud va alla köper snygga hojar nu då!
Stort plus till färgen. Riktigt snygg och stilren.
Me like!
Kommer INTE att bli någon GAYfighter av den!MoosE skrev:Grattis!!
riktigt snygg hoj!
kom tidigt i år
(undrar hur den ser ut som streetfighter)
Kongo skrev:Jag gillar hojen DU sitter på i din avatar!
Kongo skrev:Stämmer DEN är det!
Haha... Det är bra att du har koll på finhojarna!!Webspy skrev:E man lite sjuk om man har sån koll ?
Tackar! Men jag skulle inte tro att det är en cylinder för lite, TRE cyllar!!?? Störtlöjligtn'Lasse skrev:Snygg hoj men den har dock en cylinder för mycket
Ninjaboy skrev:Är den uttagen sent eller? Bara 118 mil?
Ja, i alla fall 10 timmar. Tycker det är lite märkligt att man kör så lite, särskilt när man köper ny hoj men alla är väl olika.Webspy skrev:den har rullat hela sommaren....
Ninjaboy skrev:Ja, i alla fall 10 timmar. Tycker det är lite märkligt att man kör så lite, särskilt när man köper ny hoj men alla är väl olika.
Klart misstänkt.Webspy skrev:Kanske en poser !
hehe, Killen hade inte ens hojkort!! Han hade köpt den för att ha tillsammans med sina polare för att "övningsköra"... vad jag förstod. Har man obegränsat med pengar så...Webspy skrev:Kanske en poser !
Kongo skrev:hehe, Killen hade inte ens hojkort!! Han hade köpt den för att ha tillsammans med sina polare för att "övningsköra"... vad jag förstod. Har man obegränsat med pengar så...
Nöjd som FAN, det tråkiga är ju att det är NOVEMBER! Planerna är att fixa till den med miniblinkers och ta bort "the plastflärp from hell" !JAKE skrev:Ha ha nu e du bra nöjd va! ngra planer i vinter?
ses nog i Dörr`n någonstans-
mvh Jacke
Gnällde över premierna, sant, men det får fan lösa sig!Marals76 skrev:Var det inte du som gnällde som tusan över premierna?? Samt skulle sälja din båge för att det skulle bli så dyrt?
hehe, "eat my shorts"Hallen skrev:Kongo ska ha stryk!!!
Jag e avundsjyyyk!
Kongo skrev:Gnällde över premierna, sant, men det får fan lösa sig!
Sälja hojen gör jag ju bara för att få råd med min nya!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|