Jag är en sån som kommer att få hjärtinfarkt i köerna mellan Ekerö och Stockholm....måste köpa vinterhoj.
F650 GS verkar ok för ca 40000kr och då har de ABS också. Har läst vinterhojstråden som nyligen var uppe och där hissas XT600 eller 660 som det smidigaste och roligaste man kan köra i Stockholmstrafiken. Har även läst "ångest över slut på säsongen-tråden" men vill inte fråga mitt i dessa trådar, hoppas ni har överseende med att en till tråd dyker upp trots likheter.
Vilka däcksdimensioner kan dubbas?
Är dubb nödvändigt i Stockholstrafik? Kan tänka mig att det blir snorhalt iallafall.
Skall man ha en kraschvänlig hoj eller exempelvis en BMW med lite kåpor och ABS som då är dyrare att laga OM man glider omkull?
En Versys kostar inte så mycket och har ABS men hur mycket kommer värdeminskning påverkas av att den slits extra under vintersäsongen?
Varför är billiga hojar (offroad) så fula?
F
F650 GS verkar ok för ca 40000kr och då har de ABS också. Har läst vinterhojstråden som nyligen var uppe och där hissas XT600 eller 660 som det smidigaste och roligaste man kan köra i Stockholmstrafiken. Har även läst "ångest över slut på säsongen-tråden" men vill inte fråga mitt i dessa trådar, hoppas ni har överseende med att en till tråd dyker upp trots likheter.
Vilka däcksdimensioner kan dubbas?
Är dubb nödvändigt i Stockholstrafik? Kan tänka mig att det blir snorhalt iallafall.
Skall man ha en kraschvänlig hoj eller exempelvis en BMW med lite kåpor och ABS som då är dyrare att laga OM man glider omkull?
En Versys kostar inte så mycket och har ABS men hur mycket kommer värdeminskning påverkas av att den slits extra under vintersäsongen?
Varför är billiga hojar (offroad) så fula?
F