Konstig lärare....

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
t4pp3r skrev:
2409176

Jag har hört att vv brukar kugga nästan alla privatister första gången men om man har en körskola bakom sej brukar de gå lättare. vet inte om jag har rätt eller fel.

Du har fel.

byskebon

norrlänning
Gick med
15 Aug 2006
Hoj
2010 Triumph Street Triple
själv så har man en pappa som utbildar på både mc och bil i snart 10år... så det är typ torin och uppkörningen som kostar:banana

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
byskebon skrev:
2409339 själv så har man en pappa som utbildar på både mc och bil i snart 10år... så det är typ torin och uppkörningen som kostar:banana

Jävla lottobarn. fast iofs får föräldrarna skylla sej själva:D när dom inte blev mclärare får dom betala för lektionerna ist:tummenupp

tvålen skrev:
2409204 Du har fel.

Okej jag har väl de då.

Last edited:

byskebon

norrlänning
Gick med
15 Aug 2006
Hoj
t4pp3r skrev:
2409492 Jävla lottobarn. fast iofs får föräldrarna skylla sej själva:D när dom inte blev mclärare får dom betala för lektionerna ist:tummenupp

Jajjemen :D och ang om att man måste bli godgänd av handledaren först är ju bara om man kör upp genom trafikskolan! så kör upp privat så har dom inget att säga om det:tummenupp

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
tvålen skrev:
2378623 Neeeeej, det stämmer inte! Folk kör ju upp privat utan körskola och utan godkännande av handledare...

Själv gick mitt kort på ca 1200:- totalt! Helt privat!

Samma här! B-kortet lär bli lika billigt, antagligen A också. Allt privat. :yoparty

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
byskebon skrev:
2410550 Jajjemen :D och ang om att man måste bli godgänd av handledaren först är ju bara om man kör upp genom trafikskolan! så kör upp privat så har dom inget att säga om det:tummenupp

jag har aldrig sagt nåt annat än att det gäller på trafikskolorna. Vet inte varför alla tror jag menar även privat, har väl förklarat för dåligt. vem vet?

byskebon

norrlänning
Gick med
15 Aug 2006
Hoj
förlåt, hade glömt det :rolleyes: men om nån har nån annan fråga kan ni ju PM:a så frågar jag farsan :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
byskebon skrev:
2411133 förlåt, hade glömt det :rolleyes: men om nån har nån annan fråga kan ni ju PM:a så frågar jag farsan :tummenupp

det skall jag komma ihåg. alltid bra att ha en mclärare tillhands om man undrar över nåt:tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati