konstiga människor på stan...

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Har ni oxå märkt fenomenet att när man kommer farandes på hojen så växer nån konstig ap-gen fram i de man passerar. Särskilt påtaglig är den hos män mellan 14-30år. De flaxar med armarna, såsom apor gör på zoo. Vissa vinkar med handen (handleden), då brukar jag vinka tillbaka :kocko
Andra står och typ torrjuckar med båda händerna framför sig.....det vågar jag inte ens fundera på vad det kan betyda.
Är jag ensam om att se detta konstiga beteende? De kan ju inte vara riktigt funtade dessa människor, fattar de inte hur knäppt det ser ut.....
 
Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ahh sant..många apor.
med motard bli dom som apor o med min gammla suka tl1000 vart alla som dreglande zombies..
då mena jag ALLA! :rofl

kanske har nåt med olika hojar o göra :va
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
ozeo skrev:
ahh sant..många apor.
med motard bli dom som apor o med min gammla suka tl1000 vart alla som dreglande zombies..
då mena jag ALLA! :rofl

kanske har nåt med olika hojar o göra :va
Det lustiga e att brudarna låtsas att inte kolla, men då jag har färgat visir kan jag kolla framåt med hjämen men ögorna ser åt sidan....hehe Och det är inte sällan man får blickar av dem...även när de går med sin kille. Killarna brukar peka och man kan tyda det till "fan att jag inte e singel och kan burna med en supermoto, hålla handen suger..."....kan ju betyda nått annat med men det e min tolkning...
 

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
Ort
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Mingves skrev:
Har ni oxå märkt fenomenet att när man kommer farandes på hojen så växer nån konstig ap-gen fram i de man passerar. Särskilt påtaglig är den hos män mellan 14-30år. De flaxar med armarna, såsom apor gör på zoo. Vissa vinkar med handen (handleden), då brukar jag vinka tillbaka :kocko
Andra står och typ torrjuckar med båda händerna framför sig.....det vågar jag inte ens fundera på vad det kan betyda, jag är ju inte böse.
Är jag ensam om att se detta konstiga beteende? De kan ju inte vara riktigt funtade dessa människor, fattar de inte hur knäppt det ser ut.....


Hehe , ja det där vifftandes med armarna , ser ut som dom tror dom kan
skutta upp i luften o flyga iväg , senast när det var som värst var på öland
dan efter midsommar , körde över för att kolla läget i Borgholm varenda jävel
man mötte i den där byn vifftade o skrek o höll på , särskillt brevid campingarna.
hehe , men jag tror dom menar att dom vill att man ska åka på slangen :va
iallafall så provade jag det och det funkade dom slutade viffta :hihi
och snuten stod i nästa korsning hehe , men ja dom hade fullt upp med
några nötter som hade börjat bråka verkade det som..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top