Jag har en jävla ovana att sitta och trycka in blinkersreglaget hela tiden,fast jag vet att jag inte använt blinkersen.
Det gör jag också, för säkerhets skull liksom.. Tror jag iaf.
Jag har en jävla ovana att sitta och trycka in blinkersreglaget hela tiden,fast jag vet att jag inte använt blinkersen.
Hmm, undrar vem det är som är sjuk i huvudet
Antagligen! Men det är känslan och rättare sagt min egen tanken. Så antar att då tillämpas: "Det jag inte vet, det mår jag inte dåligt av" .[/FONT]
där har jag en liknande ovana, jag torkar av fötterna varje gång innan jag lägger mig i sängen så jag inte drar med mig smuts upp i den
Det är tur du inte varit på "beach-fyllle" semester med mig, kan säga att en hel del sandkorn har hamnar i sängen när fyllan trillat in...men va f-n lite natural pealing skadar inte!
Jag kan erkänna att jag är sjukt pedant när det gäller att handla saker. Skulle aldrig få för mig att köpa första paketet i hyllan eller köpa det klädesplagg som jag provat. Vill ha känslan av att det är helt oanvänt när jag betalar det...korkat va!?!
Sen skulle jag aldrig få för mig att köpa lösgodis i plastpåse! Det finns inte, det ska vara riktig papperspåse (helst sådan man fick i kiosken som liten).
Ful ovana eller vardagslyx!?! Jag vet inte, har helt enkelt smak på livet
Skrattar/fnissar åt precis var enda fis jag hör/åstakommer.
Godis i plastpåse känns fel enligt mig med, men det är bättre än inget godis alls. Tur att det inte är många som har plastpåsar till godiset dock...det känns fel. Gillar dom där små prickiga papperspåsarna som fanns när man va liten. Nu är dom så förbannat stora så man kan stoppa ner halva affären i en godispåse.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|