Kontaktannons ;) SDC Tullinge

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Angelica&Verra skrev:
Precis...Hur ska man annars gå tillväga...

...jadu, jag har inga bra tips.. Nu vet jag iofs inte riktigt vad som stod i ert första inlägg men jag gissar att det handlar om att ni söker någon ni tappat... Själv brukar jag se till att inte tappa bort intressanta personer från första början. Inte utan att ha tagit kompletta kontaktuppgifter....

...och om kontaktuppgifterna visar sig vara fejkade brukar jag hajja vinken! :hihi

Last edited:

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
korvgubbe skrev:
...jadu, jag har inga bra tips.. Nu vet jag iofs inte riktigt vad som stod i ert första inlägg men jag gissar att det handlar om att ni söker någon ni tappat... Själv brukar jag se till att inte tappa bort intressanta personer från första början. Inte utan att ha tagit kompletta kontaktuppgifter....

...och om kontaktuppgifterna visar sig vara fejkade brukar jag hajja vinken! :hihi

Såg honom på Tullinge...
Satt på en Orange hoj, hade en t-shirt med Nc-racing på,Keps med flames på...
ganska lång va han också :D

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
Markus skrev:
Skärp er! Om man ger upp så där lätt hittar man inte sin Prins på chopper.
Jag har lite känningar i chopperbranchen, vad var det för signalement sade ni?

Lång,Keps med flames,Vi t-shirt med nc-racing logga.
Tyvärr kedja med ring på,runt halsen...
Men man kan inte ge upp så lätt...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Angelica&Verra skrev:
Såg honom på Tullinge...
Satt på en Orange hoj, hade en t-shirt med Nc-racing på,Keps med flames på...
ganska lång va han också :D

Jag har aldrig varit på Tullinge(inte sen jag körde upp iaf)... Har mattsvart hoj. Är kort. Använder sällan keps utan kör oftast med hjälm.... Så tyvär var det inte jag.... Fan, typiskt.... Nu ska jag med börja skälla å gnälla eftersom det uppenbarligen inte heller vad jag som hade två groupies efter mig...... :tungan

.....men om jag sätter på mig en t-shirt som jag skriver NC på då och sen skaffar en kepa.... Kan ni ju trösta er med mig! :rofl

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
t-rex skrev:
Thihi, nu blev det riktigt roligt.

Kom igen dino. Erkänn att med vill vara "the one"... den snygga killen som minsann satt tufft på håjjen!

"- Jag såg honom på macdonalds...Han hade bruna ögon och ring i örat. Han åt en QP läckrare än någon annan gjort förut... Jag skulle gå fram till honom men vågade inte när jag upptäckte att jag spillt ketchup på tröjan. Snälla Kamratposten, hjälp mig hitta honom."
Du, kille, brunögd ca 28-30. Du äter QP som ingen annan. OM du läser det här, kontakta KP.

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
korvgubbe skrev:
Jag har aldrig varit på Tullinge(inte sen jag körde upp iaf)... Har mattsvart hoj. Är kort. Använder sällan keps utan kör oftast med hjälm.... Så tyvär var det inte jag.... Fan, typiskt.... Nu ska jag med börja skälla å gnälla eftersom det uppenbarligen inte heller vad jag som hade två groupies efter mig...... :tungan

.....men om jag sätter på mig en t-shirt som jag skriver NC på då och sen skaffar en kepa.... Kan ni ju trösta er med mig! :rofl

Det är helt okey...

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
korvgubbe skrev:
Kom igen dino. Erkänn att med vill vara "the one"... den snygga killen som minsann satt tufft på håjjen!

"- Jag såg honom på macdonalds...Han hade bruna ögon och ring i örat. Han åt en QP läckrare än någon annan gjort förut... Jag skulle gå fram till honom men vågade inte när jag upptäckte att jag spillt ketchup på tröjan. Snälla Kamratposten, hjälp mig hitta honom."
Du, kille, brunögd ca 28-30. Du äter QP som ingen annan. OM du läser det här, kontakta KP.

Det där kan man ju vända och vrida på hur som helst...:D

Klingan

För kännedom!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 625 SXC
Angelica&Verra skrev:
Vart ska vi söka då? :confused:

RoLLER är mannen som raggar mest och bäst... han dyker upp när som helst... :hihi

Ett tips kan ju vara att söka bland medlemmarna...

EDIT: Jag är sen och sporthojsmaffian är snabb :huvet

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras