Kontaktannons ;) SDC Tullinge

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Lotta skrev:
Absolut inte, jag står över avundsjuka...Jag är för gammal för sånt. Annars skulle jag inte få vara annat än avundsjuk...och det skulle ju bli jobbigt.

Jag kommenterade kommentaren bara...

Många trodde inte Emmi heller var på riktigt när hon började skriva här inne, och många tror det nog inte fortfarande.....

När jag började skriva härinne för 3 år sen var det ca 100 medlemmar och jag har träffat flertalet av dem. Jag hänger här för att jag kör hoj och diskuterar hoj, så varför skulle jag inte vara på riktigt? Det är ju inte så att jag är här och lägger in kontaktannonser det första jag gör. :3freak

Avundsjuk är ingen idé att vara. Särskilt inte på folk som raggar via SH.

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
Lotta skrev:
Absolut inte, jag står över avundsjuka...Jag är för gammal för sånt. Annars skulle jag inte få vara annat än avundsjuk...och det skulle ju bli jobbigt.

Jag kommenterade kommentaren bara...

Många trodde inte Emmi heller var på riktigt när hon började skriva här inne, och många tror det nog inte fortfarande.....

Håller med...
Finn ingen anledning att lägga energi på det

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Men vafaaaan sporthojjare. Är det ingen här som begriper att det är fejk Fejk FEJK !

Hur ofta loggar det in en "non-mc" tjej här för att söka efter nån snubbe hon sett på stan? Inte så ofta va?

Hur ofta loggar det in TVÅ?
SAMTIDIGT?
Under SAMMA namn?
På SAMMA bild?
Som vill ha SAMMA snubbe?

För övrigt har de fått bra kläm på systemet här med alla smileys etc. Vokabuläret (tex "flames") tyder inte heller på att det är "non-mc" bönor bakom aliaset. Bara en liten fundering. Det kan ju iofs vara ett par fransmonster som stått vid Tullinge och dreglat över de riktiga hojarna. Mycket flejms på kuståmerna.

Well.

Lite humor var det iofs......... Det är säkert någon som har kul :p

Last edited:

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
Starstriker skrev:
Men vafaaaan sporthojjare. Är det ingen här som begriper att det är fejk Fejk FEJK !

Hur ofta loggar det in en "non-mc" tjej här för att söka efter nån snubbe hon sett på stan? Inte så ofta va?

Hur ofta loggar det in TVÅ?
SAMTIDIGT?
Under SAMMA namn?
På SAMMA bild?
Som vill ha SAMMA snubbe?

För övrigt har de fått bra kläm på systemet här med alla smileys etc. Vokabuläret (tex "flames") tyder inte heller på att det är "non-mc" bönor bakom aliaset. Bara en liten fundering. Det kan ju iofs vara ett par fransmonster som stått vid Tullinge och dreglat över de riktiga hojarna. Mycket flejms på kuståmerna.

Well.

Lite humor var det iofs......... Det är säkert någon som har kul :p

Hur ska man gå tillväga då? Om inte via en hoj sajt...
Dom vi känner från tullinge hade inte en anin och tipsade oss om denna sida...

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Finns det bild på brudarna?Jag får då inte fram nån.Jag e från huddinge o va dessutom på tullinge hela helgen,kanske skulle känna igen dom på bilden o kunna avgöra om det e fejk.

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
ktmjacke skrev:
Finns det bild på brudarna?Jag får då inte fram nån.Jag e från huddinge o va dessutom på tullinge hela helgen,kanske skulle känna igen dom på bilden o kunna avgöra om det e fejk.

Vad är det att få dig/er att tro att det är fejk??
Varför lägga ner den energin?
Tro vad ni vill

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
ktmjacke skrev:

Om du nu bor i Huddinge,så lär du ju ha sett min Rosa 740 och oss två!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Angelica&Verra skrev:
Vad är det att få dig/er att tro att det är fejk??
Varför lägga ner den energin?
Tro vad ni vill
Har inte sagt att det ÄR det.Men jag tror jag vet vilka ni är faktiskt.En av er känner en kompis till mig.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati