Kontaktannons ;) SDC Tullinge

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
floodi skrev:
Är det inte likabra att tråden urartar ännu mer ?
så kanske det händer lite mer.
Vill läsa mer glåpord och sånt alltid kul go for it! :hihi
Och sen kanske dom stackars töserna inte orkar mer

Vi ler medans ni orkar... :banana

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jaha.. En kille som varit på tullinge borde va lätt att hitta.. Jag har förresten varit där flera gånger... Känner en hel del andra som varit där också!

Om ni nu söker efter en speciell kille så kanske det vore en idé att lägga upp en beskrivning av honom!?

Å om ni inte letar efter en speciell kille utan bara vill ha kuk eller åka med på någon hoj så skriv det direkt.

Det går säkert att ordna..

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Om någon hade lagt ner så här mycket jobb på att försöka ta reda på vem jag är hade jag nog fasen blivit skraj... :eek:

Bara att hoppas att den killen inte blir det (han kanske blir glad, kan ju alltid hoppas) om han får reda på att han är efterlyst!

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
Biturbo skrev:
Jaha.. En kille som varit på tullinge borde va lätt att hitta.. Jag har förresten varit där flera gånger... Känner en hel del andra som varit där också!

Om ni nu söker efter en speciell kille så kanske det vore en idé att lägga upp en beskrivning av honom!?

Å om ni inte letar efter en speciell kille utan bara vill ha kuk eller åka med på någon hoj så skriv det direkt.

Vi hade en beskrivning uppe,men alla är så negativa så det är ju lönlöst...
Och anledningen varför vi är kvar,är för att det finns några med hjärnan på rätt plats som hjälper oss...

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
~Settan~ skrev:
Om någon hade lagt ner så här mycket jobb på att försöka ta reda på vem jag är hade jag nog fasen blivit skraj... :eek:

Bara att hoppas att den killen inte blir det (han kanske blir glad, kan ju alltid hoppas) om han får reda på att han är efterlyst!

Han är inte helt ovetande...
Och sen kan man vända på det,och ta det som en komplimang...

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Angelica&Verra skrev:

Om han inte är helt ovetandes så vet han ju att ni letar efter han, och borde då också inte vara så svår att få tag på...

Visst kan han ta det som en komplimang (vilket är att föredra, annars kanske han tycker ni är läskiga och ert efterlysande är onödigt), själv hade jag nog kissat på mig och gömt mig. :hihi

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
~Settan~ skrev:
Om han inte är helt ovetandes så vet han ju att ni letar efter han, och borde då också inte vara så svår att få tag på...

Visst kan han ta det som en komplimang (vilket är att föredra, annars kanske han tycker ni är läskiga och ert efterlysande är onödigt), själv hade jag nog kissat på mig och gömt mig. :hihi

Jaha?

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
Biturbo skrev:

vill jag ha snopp så löser jag nog det på annat håll...och vill jag åka hoj så är det inga problem det heller...Men tack ändå

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Angelica&Verra skrev:
vill jag ha snopp så löser jag nog det på annat håll...och vill jag åka hoj så är det inga problem det heller...Men tack ändå

Jag kan för mitt liv inte påminna mig att jag erbjudit varesig det ena eller andra.. :va

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Angelica&Verra skrev:

Men...

Om jag fattat detta rätt så vet han att ni letar!?

OCH om ni vet att han vet så borde ni kunna få tag på / prata med honom utanför forumet eller?

Om ni kan det så behöver ni forumet längre.. Vad gör ni här då?

Angelica&Verra

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cykel
Biturbo skrev:
Men...

Om jag fattat detta rätt så vet han att ni letar!?

OCH om ni vet att han vet så borde ni kunna få tag på / prata med honom utanför forumet eller?

Om ni kan det så behöver ni forumet längre.. Vad gör ni här då?

det spelar ingen roll...vi har fått/får den hjälp vi behöver...så om du inte Vill hjälpa så vad gör du då här??Vi har fått höra 1 dygn nu att vi är fejk,och det får ju gärna folk tro...
Men det blir tröttsamt efter en stund...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Angelica&Verra skrev:
det spelar ingen roll...vi har fått/får den hjälp vi behöver...så om du inte Vill hjälpa så vad gör du då här??Vi har fått höra 1 dygn nu att vi är fejk,och det får ju gärna folk tro...
Men det blir tröttsamt efter en stund...

Det kan jag tro.. Jag skulle gärna hjälpa om jag kunde..

Men det är lite hälvsvårt när det inte ens finns någon beskrivning på killen i fråga..

Sen försöker jag inte jaga er härifrån men det låter på er som ni inte är intresserade av hojar öht plus att ni fått hjälp (hittat honom!?)så därför undrar jag mest vad ni gör här?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati