Kontaktannons.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Någon som satt in en sådan? Om jag skulle göra det skulle det kanske bli så här:

Ung gunstig junker, bredaxlad, snabb och stark med fina tänder och framträdande genitalier söker ung, snäll och tyst tjej, gärna ex elitgymnast som tvingats ge upp idrottskarriären pga ryggåkommor orsakade av abnormt stor byst samt lider av Särimner syndrome dvs att hon efter genomfört samlag avlider och återuppstår som oskuld morgonen efter.

tror ni jag får jag hugg?

Hur skulle ni skrivit?

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
samt lider av Särimner syndrome dvs att hon efter genomfört samlag avlider och återuppstår som oskuld morgonen efter.
Min reflektion är att det måste vara grymt jobbigt att lära upp en oskuld dag efter dag efter dag.

Groundhog day syndrome...

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Min reflektion är att det måste vara grymt jobbigt att lära upp en oskuld dag efter dag efter dag.

Groundhog day syndrome...

Jo, det räcker med att ta en så vet man att det är roligare att ha lite erfarnare tjejer. Man vill ju hälst att piloten är mer kunnig än en själv när man flyger charter, eller?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Fan va torra ni var då! :mad: Lägg in egna kontaktannonser i stället och visa hur det går till. Jag är ju novis.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Hej, jag är en unggrabb som studerar till elektriker, luktar kiss och har inget bilkörkort, vill skaffa eget boende men har inte råd. Går efter gammla meriter så du får f..* se bra ut och ha bra kontition! :ligga?

ne de är inte så jävla rockigt :D

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Fan va torra ni var då! :mad: Lägg in egna kontaktannonser i stället och visa hur det går till. Jag är ju novis.

Kontaktannons är det bra?, vet bara en som gjort det, han hade typ 190 meddelanden på telefonsvararen när han kom hem en kväll, han dejta väl några men vilket drygt jobb.....

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:hihi :rofl :hihi :rofl

Teo: börjar du bli smått desperat eller?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Finnes: The Man!

Sökes: Söt tjej med en fungerande hjärna.

Så skriver man - de ringer varenda eviga dag som natt, men jag gillar det :)

Tommy.exe

Guest
Nyligen frisläppt tämligen våldsam sociopat med förkärlek för steroider och skitsnabba fordon.

Sen jävlar lär det rassla i inboxen gubbar.

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Någon som satt in en sådan? Om jag skulle göra det skulle det kanske bli så här:

Ung gunstig junker, bredaxlad, snabb och stark med fina tänder och framträdande genitalier söker ung, snäll och tyst tjej, gärna ex elitgymnast som tvingats ge upp idrottskarriären pga ryggåkommor orsakade av abnormt stor byst samt lider av Särimner syndrome dvs att hon efter genomfört samlag avlider och återuppstår som oskuld morgonen efter.

tror ni jag får jag hugg?

Hur skulle ni skrivit?

Jag hade en sån en gång....mmm vilka tider, men pga av kvävningsrisken vid ridaktiviteter så fick jag göra slut! :tuttar :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Äldre, glosögd gästarbetare från Litauen finnes. Skalpen sporadiskt befläckad med hårtestar, lätt kutryggig med huvudet sittandes ner mellan bröstvårtorna vilka är prunkande som brännvinskapsyler. Hade älskat långa strandpromenader om det inte varit för min invuxna klöv som gör det i princip omöjligt att gå längre sträckor.
Söker moderskänslor företrädelsevis av en kvinna med lätt hundlika drag.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nyligen frisläppt tämligen våldsam sociopat med förkärlek för steroider och skitsnabba fordon.

Sen jävlar lär det rassla i inboxen gubbar.

steroider brukar väl inte vara så där jätte bra för lillsnoppen? kanske inte ska skriva att "du" har lite problem att få upp den, indirekt. :D:arsele :tungan

förutom ofrivilliga ordvitsarna så ligger Pelle till bäst, eller hans låter mest intressant. :hihi

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...