Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
sandstream skrev:Här finns massor av bra läsning: http://www.bilar.konsumentverket.se/mallar/sv/lista_artiklar.asp?lngCategoryId=766
Tackar
Mitt största problem just nu är att hitta ett depåstöd
sandstream skrev:Här finns massor av bra läsning: http://www.bilar.konsumentverket.se/mallar/sv/lista_artiklar.asp?lngCategoryId=766
vågen skrev:Kan du inte provköra så kan du inte. Skriv ett köpekontrakt där säljaren intygar att det inte är några problem. Om det sedan framkommer att det är uppenbara fel på hojen som säljaren utan tvivel ska ha kännt till så har du iallafall en chans att få säljaren att åtgärda felen. Men... man har inte så mycket rättigheter, speciellt inte mot privatpersoner.
Hoztic skrev:Tackar
Mitt största problem just nu är att hitta ett depåstöd
Hoztic skrev:Tanken slog mig också! Men det är 4-5 mil till närmsta sånt Hade det varit i stockholm så hade ju södra länken med sina tunlar varit perfekt
Hoztic skrev:Tja!
Jag tänkte åka och kolla på en Gixer 750 i helgen, och har väl koll på det mesta, tror jag, vet dock inte hur man ser skillnad på manuell och automatisk kamkedjespännare, men det är en annan sak.
Problemet är ju att provkörning kan bli knivigt... Hur kollar man att allt är ok då? Provkörning säger ju rätt mycket om obalanser, knasig växellåda, slirande koppling osv. Det känns inte som att jag vill kräma ur den på tvåan i 1dm snö för att kolla om dreven är friska Alla tips emottages tacksamt
Goose skrev:Hehe, Precis han kanske ska kolla karossen eller eventuella rostskador på avgassystemet extra noga, eller?
OK, glöm allt jag skrivit,,jag trodde att du sökte råd angående ett köp utan att provköra hojen ifråga, men jag kan ha fel.
Depåstöd? men köp en hoj först, sen kan Du koncentrera Dig på att köpa stödet till hojen.
The blade skrev:Köpen lite nyare hoj med fabriksgaranti kvar. då e det nemas
Zilversurfer skrev:Är man så osäker på hoj köp Hoztic, ska man inte ha hoj.... När ska folk börja lita på varandra i detta land. Jag håller fullständigt med #57 Thunderace.
Zilversurfer skrev:Är man så osäker på hoj köp Hoztic, ...
Det kan du ju intala dig själv men läser du Köplagen så inser du snart att det är lite mer komplicerat än så.sporTlovEr skrev:Den enda garanti JAG ger som jag upplyser köparen om är RH-garantin(Runt Hörnet)men sen är alla mina garantiåtaganden slut..
Vart bor du? På Grönland?Zilversurfer skrev:När ska folk börja lita på varandra i detta land. Jag håller fullständigt med #57 Thunderace.
TouchéDr.Bike skrev:Var köper man Hoztic?
Dr.Bike skrev:Var köper man Hoztic?
Hoztic skrev:Haha, jag läste nog lite för snabbt där
Alla har ju ett pris, men jag berättar f@n inte var affären ligger
Dr.Bike skrev:Komsi komsi... är finns vetebullar, en nytinad blåbärspaj och kaffe!
Tar nog en Lagavulin till kaffet ikväll...
Fist Woman skrev:Men va fan... är du osäker så köp nytt!
Hur mycket pengar kan du förlora?
Som jag ser det så kan det inte vara så mycket att bråka om om allt ser bra ut och du vill ha den.
Vad fan är det med er ?
Aftonbladet eller Expressen?
Annars så köp en Gixxer 1000, de går inte att gasa sönder har jag hört...
Tanken med köplagen är ju att skydda köparen så att de ska slippa bli lurade.Zephro skrev:vet inte om det bara är jag som tycker så här?!...
sandstream skrev:Vart bor du? På Grönland
sandstream skrev:Tanken med köplagen är ju att skydda köparen så att de ska slippa bli lurade.
När det gäller hojar är det nog inte så vanligt att folk luras som med bilar.
Det finns trots allt rejäla skojare där ute som säljer vilket skit som helst och folk som blir lurade på löpandeband.
Zilversurfer skrev:Tydligen är du en person man inte kan lita på, skall läggas på minnet. Så som man kännar sig själv, känner man andra, eller?
Hoztic skrev:Det har funkat rätt bra för mig i 27 år...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |