Koppla ihop dom två sladdarna som går till kontakten/switchen som sitter uppe vid kopplingshandtaget.
Funkade fint det
Tackar
Jag trodde det var mer man skulle göra men så lätt det gick
det där är för jävla korkat. du kör på fel mapp nu. motorn har en mapp när kopplingen är intryckt och en annan när den är utsläppt. byglar du kontakten så måste du jorda en kabel vid databoxen. tyvärr kommer jag inte ihåg vilken. annars skuvar du av hela kontakten och sätter ett buntband för att hålla in pinnen. då blir mappen rätt när du kör i alla fall men du får springa igång bajken.
Får man fråga varför du vill koppla bort den? Kommer vi få läsa en tråd snart om hur du råkade starta med växeln i?
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |