Yelly
Sommarluft i däcken
Tjenare! va ute o körde när jag märkte att de small väl högt från lådan när jag växlade och att det var tungt o trycka i växlarna! När jag skulle stanna i nästa korsning så märkte jag att den fortsatte driva även om kopplingen var fullt intryckt. Tänkte att de bara var att justrera ut handtaget då det gick ända in till styret. Men det blev inte bättre!
Kollade oljan som va nästan slut i behållaren så jag gissade att den inte fick fult tryck därav, bytade packningar(läckte nere vid slavcylindern) och luftade.
Står jag still och lägger i växel så är den som vanligt i några sekunder sen gör den som ett hugg och vill driva och sen blir som vanligt igen, men de går inte att växlar ur stillaståendes med motorn igång sen..
Någon som har en idé om vad det kan vara?
Kollade oljan som va nästan slut i behållaren så jag gissade att den inte fick fult tryck därav, bytade packningar(läckte nere vid slavcylindern) och luftade.
Står jag still och lägger i växel så är den som vanligt i några sekunder sen gör den som ett hugg och vill driva och sen blir som vanligt igen, men de går inte att växlar ur stillaståendes med motorn igång sen..
Någon som har en idé om vad det kan vara?