ymmij skrev:2694112kopplat in ett 2 vägs larm nu på kawan, funkar riktigt bra. kopplade aldrig in start och stop funktionen. har man växel i och vill vara häftig och starta med fjärren så kommer det nog snart tårar hehe.
Hedgehog skrev:2694126Vad blev det för larm?
Tror det var ett klokt beslut ang. start/stop. Inge humor att inse sitt misstag och man står någon decimeter för långt bort
ymmij skrev:2694132blev ett larm från alamera, giordon hette det. hehe ne den tabben vill inte jag vara med om. vad har du för larm?
Hedgehog skrev:2694152Inget ännu men efter stölden i våras så ska jag montera någon variant i vinter....
ymmij skrev:2694112kopplat in ett 2 vägs larm nu på kawan, funkar riktigt bra. kopplade aldrig in start och stop funktionen. har man växel i och vill vara häftig och starta med fjärren så kommer det nog snart tårar hehe.
ymmij skrev:2694163o fan, hade du något lås på?? beklagar verkligen. monterade mitt idag så vet inte hur det funkar i det härliga vädret vi har i detta landet, men än så länge ser det lovande ut..
Hedgehog skrev:2694172Jepp, tyvärr hjälpte det inte men ett larm kan ju inte skada även om man kör en lågbudget variant.
SilentPlanet skrev:2694167kopplade in mitt larm för 5min sedan, coolt, men kopplade inte heller in start. bara larm och lysen. tjuter som fan i garaget
Billigt larm för 350kr
SilentPlanet skrev:2694167kopplade in mitt larm för 5min sedan, coolt, men kopplade inte heller in start. bara larm och lysen. tjuter som fan i garaget
Billigt larm för 350kr
toxicated skrev:2694298Vad är det för billigt larm, var köper man det?
Var det svårt att koppla in?
ymmij skrev:2694332hehe gytt! vet inte om jag tog en omväg men drog en sladd från framlyset bak till blinkers sladdarna, funkar gör det iaf.
köpte mitt på www.alamera.com en tusing med frakt, larmdosan larmar när larmet på cyklen gått. va ganska simpelt att koppla in,jag är inte så speciellt teknisk av mig
[- sNaIjK -] skrev:2694402du menar inte http://www.alarmera.se/ ?
Jag hade ett likadant på min fyrhjuling (saknar den massor...) och det fungerade kanonSilentPlanet skrev:2694393köpte mitt på: birka import 355 kr med frakt
enkelt att installera.
BusenEdo skrev:2695768Jag hade ett likadant på min fyrhjuling (saknar den massor...) och det fungerade kanon
Har larmet indikering via blinkers vid av/på larmning?SilentPlanet skrev:2694393köpte mitt på: birka import 355 kr med frakt
enkelt att installera.
Fredde Meck skrev:2696107Har larmet indikering via blinkers vid av/på larmning?
Jag la en order på ett sånt nyss! Så billigt att jag inte kunde låta bli, ska bli kul att se vad det är för skräp.SilentPlanet skrev:2694393köpte mitt på: birka import 355 kr med frakt
enkelt att installera.
Fredde Meck skrev:2697026Jag la en order på ett sånt nyss! Så billigt att jag inte kunde låta bli, ska bli kul att se vad det är för skräp.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|