Kopplingen på rs?

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Nisse Järnet skrev:
Åk och testa och kolla? Ta loss kopplingskåpan.

Har tänkt på det men tror inte det. När jag tar av kåan sliter bort kopplingskåpan och typ hittar felet och ser att det är billigt att fixa så sägger väll försäljarn, Ja tack där unge man, men jag har ändrat mig vill ha 35000kr för den.

Följer du med? :bow

Darre

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Re: ...

sunkan skrev:
så lågt kan jag inte sjunka... kan möjligtvis sänka priset till 36500 i fall du är den rätta köparen!

Sunkan jag pratar inte om dig....Eller blir helt förvirrad nu :confused: ...Jag snackar om Aprilian på Blocket med kopplings haveri och du verkar snacka om din motorcykel eller nåt. :hej

BaGeL

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
mm
Re: Re: ...

Darre skrev:
Sunkan jag pratar inte om dig....Eller blir helt förvirrad nu :confused: ...Jag snackar om Aprilian på Blocket med kopplings haveri och du verkar snacka om din motorcykel eller nåt. :hej
LoL :1pajas

peak

Hojjlös :/
Gick med
15 May 2003
Hoj
En såld Mt5a
Darre skrev:
Har tänkt på det men tror inte det. När jag tar av kåan sliter bort kopplingskåpan och typ hittar felet och ser att det är billigt att fixa så sägger väll försäljarn, Ja tack där unge man, men jag har ändrat mig vill ha 35000kr för den.

Varför ska du säga att du hittat felet överhuvudtaget? Om du ska säga ngt om felet säg att de blir dyrt att laga :)

Darre

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
peak skrev:
Darre skrev:

Varför ska du säga att du hittat felet överhuvudtaget? Om du ska säga ngt om felet säg att de blir dyrt att laga :)

nej jag vet..men han kanske ser när jag håller på...

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras