Hinkas
Sege säger: KÖR!
Ja. Jag började plocka av ljuddämparen igår efterso jag har lagt omkull hojen lite och det enda som belv skadat var i stort sätt ljuddämparen och ena backspegeln. Så nu tänkte jag att jag skulle fixa det men när jag väl hade kommit igång var det svårt att hejda sig. Kanske man ska göra en egen undertail och fixa i ordning bakdelen när man ändå håller på?
Sagt och gjort, plasten på baken försvann, original underkåpa togs av. Såg inte alls ut som det skulle vara omöljigt att fylla den med byggskum eller nått och plasta utanpå, sedan ska det förståss lackas i samma färg som hojen.
Detta är vad jag vill göra med hojen:
[ ] Bygga nytt avgas a'la motogp-tratt
[ ] Nya backspeglar i kolfiber med inbyggda blinkers
[ ] Ny framlykta
[ ] Bygga egen undertail
[ ] Fatbarstyre med raisers
När jag sätter ett X inom [X] så är det klart.
Såhär ser hojen ut efter lite isärplockning, såg att muffen till ljuddämparen har legat och skavt mot svingen. Bra byggt från fabrik .
Sagt och gjort, plasten på baken försvann, original underkåpa togs av. Såg inte alls ut som det skulle vara omöljigt att fylla den med byggskum eller nått och plasta utanpå, sedan ska det förståss lackas i samma färg som hojen.
Detta är vad jag vill göra med hojen:
[ ] Bygga nytt avgas a'la motogp-tratt
[ ] Nya backspeglar i kolfiber med inbyggda blinkers
[ ] Ny framlykta
[ ] Bygga egen undertail
[ ] Fatbarstyre med raisers
När jag sätter ett X inom [X] så är det klart.
Såhär ser hojen ut efter lite isärplockning, såg att muffen till ljuddämparen har legat och skavt mot svingen. Bra byggt från fabrik .