Korkad jävla idiot?

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
!ante skrev:
2592477 Tycker att du ska byta inställning faktist, det där du sa nyss är ett gott tecken på ett omoget trafikbeteende, vilket kan dra in dej och andra personer i ALLVARLIGA SITUATIONER!

Jag visste inte vem det var innan jag höll på att köra över honom :gnissla
Men jag hade gärna sett honom på dödsbädden och det får du tycka vad du vill om ;) Jag skäms inte över mina åsikter
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Gondala skrev:
2592676 Jag visste inte vem det var innan jag höll på att köra över honom :gnissla
Men jag hade gärna sett honom på dödsbädden och det får du tycka vad du vill om ;) Jag skäms inte över mina åsikter
okey, förstår dej också finns några sådana personer som jag också tycker kunde hamna där.
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Du Gondala du vet att det hade varit ditt fel om du hade kört på honom, spelar ingen roll på vilken väg han står eller hur full han är. Det är du som får skit för det endå, så du BÖR ta det lite lungt.
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Bärgren skrev:
2592729 Nej, jag vet. Vi är ju nära venner :brynad
haha! klart vi är friends bäret!
kan säga anledningen till att dom där tre personerna inte borde få leva, drogar man en tjej, e på henne i 4 timmar, sedan dumpar henne så borde man inte leva, tjejen som blev utsatt för detta kommer inte ihåg att skit som tur är!
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
!ante skrev:
2592734 haha! klart vi är friends bäret!
kan säga anledningen till att dom där tre personerna inte borde få leva, drogar man en tjej, e på henne i 4 timmar, sedan dumpar henne så borde man inte leva, tjejen som blev utsatt för detta kommer inte ihåg att skit som tur är!


Fyfan. Sånt är tamefan riktigt tragiskt att man gör.
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Bärgren skrev:
2592740 Fyfan. Sånt är tamefan riktigt tragiskt att man gör.
jo! står tjejen väldigt nära som blev utsatt för detta. det var ett tag sen detta hände men hon fick svar i veckan att dom hittat sperma i henne ifrån tre personer, hon har hont i ryggen dagligen efter det som har hänt.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
!ante skrev:
2592746 jo! står tjejen väldigt nära som blev utsatt för detta. det var ett tag sen detta hände men hon fick svar i veckan att dom hittat sperma i henne ifrån tre personer, hon har hont i ryggen dagligen efter det som har hänt.


Jag känner mig riktigt nere när jag får reda på sådant. Jävla svin.

Du får hälsa tjejen från mig.:tummenupp
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Bärgren skrev:
2592751 Jag känner mig riktigt nere när jag får reda på sådant. Jävla svin.

Du får hälsa tjejen från mig.:tummenupp
ja d e klart! hoppas att idioterna åker dit pga att dom har ju trots allt deras DNA. Sedan finns det tre killar som umgicks med henne den där kvällen kan inte säga mer men hoppas att ingen mer ska behöva drabbas utav någe likandne!
 

Paradoxy

Guest
!ante skrev:
2592423TA det lungt i stan! hölll på att plocka ett moppefucko i 140 på en 50sträcka, idioten bara körde ut från kanten sedan ut på mitten utav vägen! tror att varken jag eller MF skulle ha varit vid liv idag om vi hade krockat!


Hahahahahahahahaha...



Du är dum i huvet.
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Paradoxy skrev:
2592760 Hahahahahahahahaha...



Du är dum i huvet.
tack, hade BRÅTTON HEM! o den där staden ligger i slutet utav en asskön raka som det är 90km/h, tänkte whatever det brukar ju endå vara helt dött där, tar max 1min att pasera igneom "staden" i laglig hastighet.

HAR ALDRIG GJORT OM DET IAF! OCH REKOMENDERAR INGEN ANNAN ATT GÖRA SAMMA SAK!
 
Last edited:

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Cyren skrev:
2592713 Du Gondala du vet att det hade varit ditt fel om du hade kört på honom, spelar ingen roll på vilken väg han står eller hur full han är. Det är du som får skit för det endå, så du BÖR ta det lite lungt.


Finns inga ursäkter om man är onykter. Jag trodde såklart att han skulle flytta sig när jag kom närmre, och jag hade också kunnat säga att han gick ut på vägen och inte såg honom och att jag fick panik osv osv
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
KalleNorton skrev:
2592342 Varför väjde du bara inte för honom?


Är du på riktigt?
Det är ju si å så med vägegenskaperna på hondan så det är bäst att svänga så lite som möjligt... :näsblod
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Gondala skrev:
2592791 Finns inga ursäkter om man är onykter. Jag trodde såklart att han skulle flytta sig när jag kom närmre, och jag hade också kunnat säga att han gick ut på vägen och inte såg honom och att jag fick panik osv osv
Well här stannar man inte så fort det är någon som försöker stoppa en! förutom :tuttar. höll senast på att bli av med hojjen för 2veckor sedan då ett gäng icke svenskar sammlades omkring mig när jag skulle köra iväg ifrån en skola (det var lan där) och det var SENT på kvällen.
Inte första gången något säntdär händer!
Skulle däremot ha saktat in i din situation!
 

Paradoxy

Guest
!ante skrev:
2592763 tack, hade BRÅTTON HEM! o den där staden ligger i slutet utav en asskön raka som det är 90km/h, tänkte whatever det brukar ju endå vara helt dött där, tar max 1min att pasera igneom "staden" i laglig hastighet.

HAR ALDRIG GJORT OM DET IAF! OCH REKOMENDERAR INGEN ANNAN ATT GÖRA SAMMA SAK!


Jaha, men det är fortfarande lika jävla dumt att köra 140 i stan hur bråttom du än har.
Slår vad om att killen på moppen tänkte exakt likadant som du: "Äh, det brukar ju vara helt jävla tomt här".

Är moppekillen fortfarande en idiot?
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
Paradoxy skrev:
2592932 Jaha, men det är fortfarande lika jävla dumt att köra 140 i stan hur bråttom du än har.
Slår vad om att killen på moppen tänkte exakt likadant som du: "Äh, det brukar ju vara helt jävla tomt här".

Är moppekillen fortfarande en idiot?
moppe killen är ingen idot, Jag gjorde en missbedömning, men skulle ni släppa av efter den bästa rakan om du hade bra sikt (stan eller byn har elektriska gatuljus!) o föresten är det en by! finns max 8hus efter vägen, resten är sommarstugro som ligger vid vattnet! tror nog att fler skulle ha gjort samma bedömning som jag!
 
Last edited:

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
I trafiken har man inga fördelar bara skyldigheter tex om en kille har vägninsplikt då har inte du fördelen att köra för det är han som har skyldigheten att lämna företräde... Samma sak gäller som Cyren sa det är ditt fel om du skulle kört över honom
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
!ante skrev:
2592952 moppe killen är ingen idot, Jag gjorde en missbedömning, men skulle ni släppa av efter den bästa rakan om du hade bra sikt (stan eller byn har elektriska gatuljus!) o föresten är det en by! finns max 8hus efter vägen, resten är sommarstugro som ligger vid vattnet! tror nog att fler skulle ha gjort samma bedömning som jag!


vilken "stad" hahahha
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top