björn.e
hej hej
Jag hade en jäkligt kul kollega på mitt förra jobb. Kunde han jävlas med någon så gjorde ha det oftast med glimten i ögat men han kunde väll ibland gå lite väl långt i sin jakt. Då jag börjat tävla så satt vi och tjötade lite om hojåkning i allmänhet så där framåt natten. Han undrade då vad som fått mig att sluta åka landsväg osv. Samtalet flöt på och sen råkade jag nämna det där med vindrutespolare på bilen. Att man kan "duscha" hojåkare på motorvägen och att det inte är så kul Tänkte inte mer på det. En vecka senare kommer han med ett flin som får Pumba:s att blekna. Lite små flinade berättade han stolt över hur han "duschat" en hojåkare på motorvägen. Visst visst kul sa jag. Det går yterligare några veckor. Sen kommer han igen. Nu kan han nästan inte hålla sig för garv när han utbrister.
-Du fan vad arga ni hojåkare blir när man skämtar lite
-Va svara jag.
-Jo sööjjöö jag vinklade upp en spolare på bilen så den spruta över bilen. Sen dess har jag väntat på mitt offer och igår fick jag en ordentligt. Jag spola som bara den och han veva med armarna som en besatt fiskmås. Nu ligger han nästan på golvet och garvar. I det här läget kan man ju inte låta bli att skratta åt det hela…
björn
edit kanske fel tråd sorry
-Du fan vad arga ni hojåkare blir när man skämtar lite
-Va svara jag.
-Jo sööjjöö jag vinklade upp en spolare på bilen så den spruta över bilen. Sen dess har jag väntat på mitt offer och igår fick jag en ordentligt. Jag spola som bara den och han veva med armarna som en besatt fiskmås. Nu ligger han nästan på golvet och garvar. I det här läget kan man ju inte låta bli att skratta åt det hela…
björn
edit kanske fel tråd sorry