Vaknade och var jätte nervös.. Men så fort jag kom ut på banan så gick det över. Jag har kört här en gång innan så jag visste iaf hur banan gick men jag kom inte ihåg alla bromspunkter och så, jag tog det lugnt hela första passet. Jag kom ner på 1.49.6 tid och det är inte bra jämnfört mot dem andra men det var ju första passet och jag vet att jag hade mer att ge. Jag missade massor med tid på flera ställen så det kan gå snabbare överallt. Inför kvalet så hade jag gått igenom banan i tankarna flera gånger och jag visste vart jag kunde förbättra(överallt)! Men sen när jag åkte ut på kvalet så kände jag direkt att det var något knas med hojjen så jag åkte in e depån och förklarade felet. Dem ändrade lite saker och jag åkte ut igen. Jag körde ett flygande och sen när jag gick in på mitt andra flygande och gick in i första svängen kändes det bra. Jag gav på gas men hojjen bara dog. Jag åkte in i depån igen och då märkte vi att kolven hade gått sönder. Så jag körde bara ett flygande men kvalade iaf in. Min tid var inte speciellt snabb men bara för att ha kört lite innan så var den väl okej.. 1.52.4
Nu längtar jag tills imorrn och jag hoppas verkligen på bra väder.
// Robban
Nu längtar jag tills imorrn och jag hoppas verkligen på bra väder.
// Robban