Kort Rapport från ASSEN DAG 1

Patrese

Team Gull Racing
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
YZ 125
Vaknade och var jätte nervös.. Men så fort jag kom ut på banan så gick det över. Jag har kört här en gång innan så jag visste iaf hur banan gick men jag kom inte ihåg alla bromspunkter och så, jag tog det lugnt hela första passet. Jag kom ner på 1.49.6 tid och det är inte bra jämnfört mot dem andra men det var ju första passet och jag vet att jag hade mer att ge. Jag missade massor med tid på flera ställen så det kan gå snabbare överallt. Inför kvalet så hade jag gått igenom banan i tankarna flera gånger och jag visste vart jag kunde förbättra(överallt)! Men sen när jag åkte ut på kvalet så kände jag direkt att det var något knas med hojjen så jag åkte in e depån och förklarade felet. Dem ändrade lite saker och jag åkte ut igen. Jag körde ett flygande och sen när jag gick in på mitt andra flygande och gick in i första svängen kändes det bra. Jag gav på gas men hojjen bara dog. Jag åkte in i depån igen och då märkte vi att kolven hade gått sönder. Så jag körde bara ett flygande men kvalade iaf in. Min tid var inte speciellt snabb men bara för att ha kört lite innan så var den väl okej.. 1.52.4

Nu längtar jag tills imorrn och jag hoppas verkligen på bra väder.:) :) :) :)

// Robban

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Kul att du skriver och rapporterar, och kul att det känns bra! Håller tummarna för att du sätter några riktigt fina varv imorn :tummenupp

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Tråkigt med strulandet, men kul att du kvalade in! Jag ska hålla tummarna för dig. Kör hårt Robban!

/X-up

mowow_ninja

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2006
Hoj
hojlös..!!
Hoppas det kommer gå bra med hojen och allt i fortsättningen håller alla tummar man kan hålla och komemr sitta som klistrad vid tv:en..!!

Lycka till

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Moriwaki
Hej!
Jag satt å kolla på Live Time.Fan det är ngt strul me Robban förstod jag efter som han fick sina tider mitt i kvalet..va skönt att det inte var ngn crasch.
Jag kan inte göra så mycket mer än att sitta å glo me en ny opererad axel.
Det är bara komma igen.
MVH BC

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
Ska bli riktigt kul att följa. :) Stort lycka till imorgon! :tummenupp

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Både Robban och Fredde försvann från första kvalet i ett tidigt skede, JOBBIGT JU!!!
Fast jag misstänkte att det var något maskinellt som strulade med Derbin, hoppas den går som kulor och krut nu igen!
För då är det bara att
GASA!!
:tummenupp

X FUERA

X FUERA DESDE DENTRO
Gick med
10 Jan 2007
Hoj
KTM EXC 450 -09, Suzuki RM, Fiddy Ten7
Starkt Robert!! Nu vill vi se mer!!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln