Alla som rekommenderar glidare, har ni testat göra en uppkörning på en sådan?
Säger inte att det inte går, men är övertygad om att det är mycket svårare när man har svängradie som en buss..
Alla som rekommenderar glidare, har ni testat göra en uppkörning på en sådan?
Säger inte att det inte går, men är övertygad om att det är mycket svårare när man har svängradie som en buss..
Vtx 1800, inga som helst problem på körprov. Dess försprång gör den jättestabil i lågfart. R1 är mycket värre!
Jag är säker på att det är det lättaste som finns! Jag lånade en krompråm hela förr-förra sommaren och det var bara att dunka styret i stoppet och gasa runt. Den låga sitthöjden hjälper väl till. När jag körde upp för mc kort så anpassade ju inspektören garagevändningens radie till min Ducce, som inte gick att vända på en landsväg ens
Vad har hänt med sporthoj? Här rekommenderar folk kromslädar och skotrar till en liten tjej.
Vanesak. Men jag skulle aldrig byta sportisen ändå...Imponerande!
Att en ren sporthoj inte heller är lätt att köra upp på är jag helt med på, men jag kan inte tänka mig att en glidare skulle vara lättare än en motard/nakenhoj!
Ne, körde samma provbanor på xt600r och det gick lite lättare på högfarten jmf vtx, fotpinnarna drog i så förbannat. På lågfarten däremot var vtx mycket enklare!
Mina föräldrar har en VN800, värsta jävla skiten jag har kört i hela mitt liv.
Fruktansvärd sittställning, känns allmänt ostabil i hastigheter över 50 (hade aldrig vågat köra högfartsbanan med den) och svänger som ett tåg!
Jag är förvisso van vid bra mycket smidigare hojar, men det fanskapet är mindre smidigt i trafiken än min bil.
Vad har hänt med sporthoj? Här rekommenderar folk kromslädar och skotrar till en liten tjej.
Sedan 2003 har det hänt rätt mycket. På gott och ont. Jämför bara antalet reflexvästtrådar med antalet wheelietrådar nu med då.
Jag känner inte igen någon reflexvästtråd, där blir jag lite intresserad! Länka!
Däremot har jag läst om bakhjulsåkning...
För min del föredrar jag nedläggningsvinkel framför framhjulslyft men jag är lite udda och kör SportHoj, enligt Svedea en SuperSportHoj...
Somligt folk har mörka sidor, vilka är dina?
Sedan 2003 har det hänt rätt mycket. På gott och ont. Jämför bara antalet reflexvästtrådar med antalet wheelietrådar nu med då.
Skulle väl vara att jag ägnade dagen åt att åka en sväng på en japansk hoj i stället för att byta lager i en engelsk växellåda.
Antalet reflextrådar sedan 2003 är alltså 1, en till antalet? Är det för få?
Förstår om det fortfarande är provocerande när den dessutom startades för 9, nio, år sedan!
Nejdå, ett av de exempel som jag är övertygad att även engelsk google kan hitta
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |