Kortet?

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hade inte heller kört moppe innan jag gränslade min TRX.
Körde en halv säsong innan jag fick ställa den på vinterförvaring.

Tog ut den förra våren, klarade teorin i maj och körde upp i september och klarade den andra gången. Kuggade första för jag inte hade pluggat på manöverbanan ordentligt... men klarade andra uppkörningen utan anmärkningar... :banana
Nu väntar bara den nyinköpta pärlan på att få bli hämtad och körd... :yoparty

Twin

Ska leverera metervara
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såld
TRX-Lynn skrev:
Hade inte heller kört moppe innan jag gränslade min TRX.
Körde en halv säsong innan jag fick ställa den på vinterförvaring.

Tog ut den förra våren, klarade teorin i maj och körde upp i september och klarade den andra gången. Kuggade första för jag inte hade pluggat på manöverbanan ordentligt... men klarade andra uppkörningen utan anmärkningar... :banana
Nu väntar bara den nyinköpta pärlan på att få bli hämtad och körd... :yoparty

Grattis!

/T

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Macke.. skrev:
Så sitter man här en Måndags Morgon (För att vara korrekt) och funderar om man ska börja plugga till körkortet igen (kuggat 1 gång). tänker ''Hmm kanske nästa vecka'' och ''Det skulle vara trevligt att kunna ut å köra i sommar''
Men pluggandet blir aldrig av. Boken ligger i sängbordslådan och bonniers är avinstalerat för att ge platts till ännu ett spel :kocko .
Hur kan jag komm igång att plugga? jag värkar inte kunna ta tag i mej själv och börja :(
Hjälp? Någon? Halllå? :gnissla :huvet :död

Edit: hammna kanske på fel ställe vem vet? inte jag :3freak

När jag bestämde mig så var jag på körskolan 3 kvällar och körde teori
sen skrev jag upp veckan efter utan några somhelst problem...
Då har man baaaara det roliga kvar sen!!! :banana :banana :banana

DannY#82

Dirtyspekers
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
GSXR 750 96:a
Plugga

Va inte deppig, jag har kuggat 2 gånger nu. tredje den 28:e ;)
Analfabetare som man är =) hahahahaha

Men va fan nån gång måste man ju ha tur å klara det....eller?

kämpa på

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
DannY#82 skrev:
Va inte deppig, jag har kuggat 2 gånger nu. tredje den 28:e ;)
Analfabetare som man är =) hahahahaha

Men va fan nån gång måste man ju ha tur å klara det....eller?

kämpa på

Det fixar sig ! Viktigt att inte stressa.. dvs läs frågorna ordentligt. Och att tänka logiskt och jämföra vilket svar i situationsfrågorna som är säkrast och utefter det man ska kunna.. ang placernigar o förbud osv svara rätt.

Det viktiga är att veta vad som är rätt i olika situationer o vad man får o inte får göra.. inte att kunna svaren utantill på diverse programs frågor.. dvs ytinlärning..

Farligt för sig själv och framför allt för andra i trafiken om man inte vet vad som gäller !

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
GSXR 750
Robin Hood skrev:
Ja hadde en mc i legenheten körde upp i stan 1 fel i teorin fick lappen i näven :D A**** Sen bil kör kortet 1 vecka efter man fyllt 18 tog min bil från tsv dom titta lite konstigt på mej :lol Till o me när ja kom till bilskolan när man va 17 3 mån
så fråga dom ja du kör upp nästa vecka då sa ja har ej fyllt 18 en han sa komm till bax en vecka innan 1 kör lektion sen upp körning AB***** nu har man saftydrivin (felstavat) okså på väg och rally :D

hehe, klockrent i legenheten osm på affären men motorcykeln i körkortet... gick a men i legenheten var det vert b.... men last bil å simmade. fick ja mc bra förra veck an 1 lektion men behover kanske olje byte klarade dedt dock... nu är jag rally pilot... men kan vara fle på bromsen...!

Kört hårt! :yoparty

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Sandstrom skrev:
hehe, klockrent i legenheten osm på affären men motorcykeln i körkortet... gick a men i legenheten var det vert b.... men last bil å simmade. fick ja mc bra förra veck an 1 lektion men behover kanske olje byte klarade dedt dock... nu är jag rally pilot... men kan vara fle på bromsen...!

Kört hårt! :yoparty
Körkortet e svenskt :tungan
måste tillägga att ja hadde min privata bil vid tsv efter upp körningen så tog jag bilen o poppa stereo :yoparty dom undra nog hur jA fick dit bilen utan körkort :va Ja vänta på polarn som skulle köra upp efter mej han sa att upp köringsläraren hadde muttrat nogot till vår trafik lärare :hihi det va bil kortet. då hadde man AB***** som i dag :D
fler år senare hadde en tejj som skulle kolla om däckbultana satt fast på bilen o hon tog tag i bulten med handen :rofl

Savage skrev:
Förstår inte vad du skriver...

Men läs en gång till (vad förstår du ej ???)ANVÄNG GLASÖGON eller be nogon
förklara :tummenupp
ps det va en lång helg Piiiiiiiiiiip :hihi

Last edited:

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Men när jag fick ca 11fel på det kändes ALLT meningslöst :tungan

Gör som jag sätt dig och plöj igenom teoriböckerna (2 st) och skriv upp små påminnelser för det som är svårt att minnas. tex datum för däck, datumparkering osv. ring sedan varje morgon till vägverket för att höra om sista minuten prov.
Jag fick en tid första dagen jag ringde så då var det bara att läsa påminnelserna och gå in å skriva. Funkade för mig.
Lycka till, det är värt det när våren kommer!!! :tummenupp

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
bikebabe skrev:
Men när jag fick ca 11fel på det kändes ALLT meningslöst :tungan

Gör som jag sätt dig och plöj igenom teoriböckerna (2 st) och skriv upp små påminnelser för det som är svårt att minnas. tex datum för däck, datumparkering osv. ring sedan varje morgon till vägverket för att höra om sista minuten prov.
Jag fick en tid första dagen jag ringde så då var det bara att läsa påminnelserna och gå in å skriva. Funkade för mig.
Lycka till, det är värt det när våren kommer!!! :tummenupp

Finns ju även den lilla boken som följer med som innehåller alla sista minuten tricks.. lätt att kolla igenom innan uppskrivning.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept