Nr:18
Snabbare än Don Queer
ERF är det perfekta rejset! Man är hemifrån 1 dag och får köra så man kräks. Helt perfekt.Don Quixote skrev:Äh, hänga i depån och snacka skit är ju minst halva nöjet. B-rejs på en dag är aldeles för stressiga
ERF är det perfekta rejset! Man är hemifrån 1 dag och får köra så man kräks. Helt perfekt.Don Quixote skrev:Äh, hänga i depån och snacka skit är ju minst halva nöjet. B-rejs på en dag är aldeles för stressiga
Nr:18 skrev:ERF är det perfekta rejset! Man är hemifrån 1 dag och får köra så man kräks. Helt perfekt.
Man hänger i depån på ERF oxå. Dessutom sjunger man karaoke och äter god mat.oscar skrev:Inte lika spännande med ERF tycker jag + at tdet är som Riddarn´ säger, ¨hänga i depån o snacka skit är halva nöjet¨!
Nr:18 skrev:Man hänger i depån på ERF oxå. Dessutom sjunger man karaoke och äter god mat.
Don Quixote skrev:Äh, hänga i depån och snacka skit är ju minst halva nöjet. B-rejs på en dag är aldeles för stressiga
Hellre långsam och kan hålla tempot hela rejset än att rasa efter 5 varvoscar skrev:Jomen i den depån hänger det mest bröst på feta gamla gubbar som är för långsamma för sprintrace!
Strandelin skrev:Mad Mosse och Nr:18, vi räknar helt enkelt olika. Som ni skriver får jag det till att ni gör/gjort av med knappt ett set/tävling.
Men tänk till lite, om du ska ha en sprojlans ny uppsättning däck till varje race, så blir det kostnaden för varje race.'
Sen att däcken inte är helt slut och går att använda till en träning har ju inte med saken å göra, du får ju likförbannat köpa ett nytt set till nästa race iaf....
Så minst en ny uppsättning per race är inte att överdriva i 600-1000 klasserna. Ofta mer, särskilt bakdäck....
fezt skrev:Men tänk till lite...
Mattias skrev:I min gröna ungdom var det faktiskt allt j*vla bilåkande till och från banor som fick mig att tröttna. Fem timmars själadödande bilåka med släp för en och en halv timme effektiv motorcykelkörning dödade mitt "inner child" så jag sket i alltihopa till slut. Det måste väl räknas in i priset också?
Nr:18 skrev:Hellre långsam och kan hålla tempot hela rejset än att rasa efter 5 varv
Don Quixote skrev:Äh, hänga i depån och snacka skit är ju minst halva nöjet. B-rejs på en dag är aldeles för stressiga
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|