Zmurfen
.
Du skjuter nog bara lösa skott numera ändån efter alla duccens vibrationerMaverick_ou812 skrev:2355483Ingen fara, det är ju ingen Ducce så jag håller mig på avstånd.
Du skjuter nog bara lösa skott numera ändån efter alla duccens vibrationerMaverick_ou812 skrev:2355483Ingen fara, det är ju ingen Ducce så jag håller mig på avstånd.
Du är sååå välkommen bus,då får lättfotade maddikken o du dela på en 180 madrass.Busberra skrev:2359653Jag kommer, fast inte på din hoj
Önskar oxå sängplats.
/Busis
Låter skitmysigt juh, jag tar med en nalle till oss.Zmurfen skrev:2361093Du är sååå välkommen bus,då får lättfotade maddikken o du dela på en 180 madrass.
Om "madrassen" i fråga är 180 lång så når inte Busberra upp...Zmurfen skrev:2361093Du är sååå välkommen bus,då får lättfotade maddikken o du dela på en 180 madrass.
Jag lägger fram en burk med vaselin så får ni själva bestämma vem som ska varaMaverick_ou812 skrev:2363607Om "madrassen" i fråga är 180 lång så når inte Busberra upp...
Det måste ju betyda att jag får henne för mig själv. Han kan kela med nallen.
Zmurfen skrev:2363808Jag lägger fram en burk med vaselin så får ni själva bestämma vem som ska vara
Zmurfen skrev:2346303Då var det dags igen grabbar o töser.
Efter förra årets succé hos VV så satsar vi på ett nytt försök.
Tid: Lördagen den 12 aug Kl 17.00.
Plats: Kattarps djupa skogar. Jöns Jons Väg 93.
Gott om parkering inkl garage till MC.
På plats finnes : Sallad,bröd.
Medtages: Kräftor,dricka mm mm.
För mer info: Pm eller ring Skutte,Yappe,Zmurfen eller WW.
Deltagarlista:
1. Zmurfen o Zmurfan
2. Skutte
3. Yappe
4. Wonderwizard
5. Blacktriple +
6. Sniper + 3st
7. 996D +
8. Pungen + + - osäkert ff. kanske kan titta ut och hälsa
9. Madikken + Busis + Tjocka feta fiskar
10. Whyan
11. Putteliten
12. T-ace +
13. Rogge
14. Pierre
Vet inte om jag kan längre. Lite orolig för minZmurfen skrev:2363808Jag lägger fram en burk med vaselin så får ni själva bestämma vem som ska vara
Du behöver inte vara orolig, den är inte tillräckligt snygg.Busberra skrev:2367334Vet inte om jag kan längre. Lite orolig för min
pakopak skrev:2367252jag kommer inte, så ni kan ha roligt i alla fall! Jag ska till frankrike och bo på slott i 5 dagar! min syster har hyrt det till släkten en vecka nu när hon gifter sig. Ha det kul för mig med!
Zmurfen skrev:2366575Njaeaee
Rätt takter Weloz, inte fan vill man äta annat än hederliga svenska signalkräftor på en sån här tillställning!Weloz skrev:2368347Gott att man är tillbaka på din lilla lista...
Då ska jag bara ut och fånga lite kräftor
Maverick_ou812 skrev:2368431Rätt takter Weloz, inte fan vill man äta annat än hederliga svenska signalkräftor på en sån här tillställning!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|