Chrille skrev:Apsnus har fått nytt jobb.....
Mmmm, till 50%. Jag är fortfarande IT-fjant de resterande 50%:en. Dessutom är jag fortfarande 100% långsam på banan...
Chrille skrev:Apsnus har fått nytt jobb.....
abstruse skrev:Det där med krängeriet tänker jag skippa.....SIZE]
grandmaster skrev:Vad kommer det att finnas för alternativ under SM-helgen?
...
Chrille skrev:Berätta gärna hur du har räknat ut det.... Uppriktigt och gravallvarligt så baserar du ditt tävlande på tur iom det ställningstagandet.
abstruse skrev:Av det du beskriver får man intrycket av att "ledstången" är en riktigt mastodont pryl. Problemet är då att det då inte längre är en ledstång, utan en handledare. För att kunna betecknas som en ledstång ska den vara i en dimension som kan betecknas som "hand- och greppvänlig", företrädelsevis oftast med en rund profil. Faller den utanför dessa kriterier kallar man det för en "handledare".
Chrille skrev:Näru Jocke, det här går inte. Om du helt väljer bort däckskrängandet så är du torsk om:
-du sliter däck hårdare än beräknat(däck slocknar extremt fort ibland)
-får punka
-vädret skiftar
m.m.
Alla ovanstående gäller ÄVEN med extrafälgar...
Räcker det inte att, som alla andra, riskera rejset med vurpor och haverier?
Jalle skrev:Njae, inte riktigt "mastodontpryl". Uttrycket mastodont har jag hört förr, då användes det för att beskriva en annan av mina kroppsdelar.
Jalle skrev:Ögonblicket NÄR man går över från benämningen "ledstång" till "handledare" torde med andra ord vara väldigt varierande eftersom man mäter dem enligt "hand- och greppvänligt"-principen. För ett par omekade, släta, smalfingrade barnmorskehänder blir ju även den smalaste ledstång en handledare. Eller hur?
Jalle skrev:För ditt vidkommande spelar det i och för sig ingen roll om däckkrängning sker medelst hjälp, med maskin, eller inte alls eftersom du redan är synth och ej kan sjunka längre ner på den skalan.
Jalle skrev:Ps. Du har väl inte börjat jobba som inredningsarkitekt? Vad tror du gayometern säger om det?
abstruse skrev:Måhända skiter jag i fel blå skåp med fel nyans av blått nu, men jag vågar helt oprövat tippa att jag har större labbar än du.
Nu har jag i och för sig ALDRIG nämt dina händer i sammanhanget......men tar du åt dig så.
Sen har jag varit inne och surfat runt på hlf.se och funderat lite.
Jag förutsätter att ni bara gör smala LEDSTÄNGER där?
För om ni gör grövre doningar får ni ju döpa om det till Herrljunga Handledsfabrik och då kanke ni får problem i telefonväxeln när folk ringer och vill ha proteser. Just handleder går det åt mycket inom RR.
Headbangarsymbolen bredvid ordet synth är noterad och kommer att bestraffas. Nattligt besök i depå med oinsmord handledare.
Jalle skrev:För om ni gör grövre doningar får ni ju döpa om det till Herrljunga Handledsfabrik och då kanke ni får problem i telefonväxeln när folk ringer och vill ha proteser. Just handleder går det åt mycket inom RR.
Jalle skrev:Headbangarsymbolen bredvid ordet synth är noterad och kommer att bestraffas. Nattligt besök i depå med oinsmord handledare.
metallgutten skrev:Men om man är bekväm av sig och inte har egen mekaniker som är utbildad i konsten att byta däck på 20 minuter. Finns det någon i depån som kan göra det för pengar eller måste man iväg till en däckfirma i närheten?
/Metallis (som oxå vill köpa däckkrängartjänsten)
Se där....det tar jag direktBrInK skrev:jag kan göra det med axeln ur led för pengar! (med en hand då)
men va fan det är skit enkelt jag ska nog ändå inte köra så jag kan hjälpa till med sånt... får ju i alla fall vara närvarande känns det som...
metallgutten skrev:Se där....det tar jag direkt
ducati748rs skrev:Jaha nu duger inte tjänsterna jag erbjöd dig
grandmaster skrev:no worries, jag har redan bokat dig utan att berätta
Chrille skrev:Så när vädret slår om så kommer 748RS kunna välja i vilken ordning han kränger och vem som inte kommer få/hinna köra rejset?? Hur prioriterar du?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|