stridis nr60
if you cant bet them.hit them harder
krävs det helställ-race ställ eller är det ok med ett tvådelat om man skall tävla tex rookie 1000 hoppas det annars spricker min budget
tibbi skrev:krävs det helställ-race ställ eller är det ok med ett tvådelat om man skall tävla tex rookie 1000 hoppas det annars spricker min budget
vad skall du ha för det dåRunken skrev:Vet inte men annars har jag ett 52 dainese T-Age till salu. Titan axlar och knän. Techno skydd på armbågar.
Edit: sorry om jag var
tibbi skrev:krävs det helställ-race ställ eller är det ok med ett tvådelat om man skall tävla tex rookie 1000 hoppas det annars spricker min budget
tibbi skrev:vad skall du ha för det då
Jepp! Men innan man funderar på att köra i delat ställ så tycker jag man ska se till att prova ett riktigt raceställ, det är inte bara avsaknad av horisonellt blixtlås som skiljer om man säger så. Man känner sig som Stålmannen! Invincible!!Axxexs skrev:2.3.1.1 Skinnoverall får vara hel eller delad, men ska vara hel i sömmar och dragkedjor.
taget från regelbokenAxxexs skrev:2.3.1.1 Skinnoverall får vara hel eller delad, men ska vara hel i sömmar och dragkedjor.
bad santa skrev:taget från regelboken
Axxexs skrev:2.3.1.1 Skinnoverall får vara hel eller delad, men ska vara hel i sömmar och dragkedjor.
Säkert, men det beror ju så mycket på hur man vurpar så det är ju svårt att jämföra olika ställ man ägt. Den största skillnaden jag märker är att ett helperforerat helställ är mycket skönare när det är varmt. Eller, det är det enda som funkar om man inte ska vara helt uttorkad efter en dag.Chrille skrev:Ett bättre ställ håller helt enkelt bättre.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|