Vaektra
Mamma
Kramar tillbaks
Emmi skrev:Ahh, jag e singel. Man får väl gå ner i garaget och ge sin baby lite kärlek på alla hjärtans dag...
Kram på er med!
Bikerbitch skrev:ja, passa på nu alla som inte visar omtanke och kärlek dom andra 364 dagarna att köpa lite prylar så att samvetet känns lättare
Bikerbitch skrev:ja, passa på nu alla som inte visar omtanke och kärlek dom andra 364 dagarna att köpa lite prylar så att samvetet känns lättare
Lilla_Tingeling skrev:Skickar iväg en stor kram till Er alla på Alla Hjärtans Dag...
Hoppas att Ni får en riktigt underbar och mysig dag!
Får en stor kram tillbaka av mig
ft skrev:Haha, snacka om förhårdad cyniker?
Visa omtanke och kärlek varje dag och så lite extra dagar som denna... eller torsdagar. Dagar då det är soligt. Eller mulet. Ehm... bäst jag slutar nu.
watson skrev:Nu får du ge dej Jannica! Vad visar du för kärlek och omtanke för de som är runt omkring dej just nu?! Sprid lite kärlek ff!!
Bättre en dag än ingen alls....
/FW
Bikerbitch skrev:Jag visar kärlek oavsett vilken dag det är. Om du bara visste hur mycket kärlek. Jag behöver ingen speciell dag och jag känner inte att jag måste ut o köpa blommor o godis till mina nära o kära för att visa att jag bryr mig.
watson skrev:Jag tycker ändå inte att man ska sätta sig på höga hästar bara för att man visar kärlek varje dag. Vissa kanske har svårt för det och då är väll Valentindagen ett ypperligt tillfälle för dessa ihopknäppta människor att få lite utlopp, eller har jag fel?!
Jag VET att du inte tycker att man ska köpa blommor eller godis, men vem säger att det är fel, om det faktiskt handlar om EN blomma eller INGET alls?! Och som jag tidigare skrev... Hellre EN dag om året än inte alls.
/FW
Bikerbitch skrev:Förhårdnad ja. Torr gammal skrumpen kärring
Tycker bara såna här dagar är lite väl fåniga. Kärlek ska man ge varenda dag och vill man ge det extra just denna dag är ju butikerna tacksamma.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|