*kram*

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
Emmi skrev:
Ahh, jag e singel. Man får väl gå ner i garaget och ge sin baby lite kärlek på alla hjärtans dag...:)

Kram på er med!

Vi singlar få väl ge alla våra vänner den kärlek vi har över.. :kär Därför får alla mina nära och kära massa :krama idag .. å ja och självklart babyn i garaget...

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Bikerbitch skrev:
ja, passa på nu alla som inte visar omtanke och kärlek dom andra 364 dagarna att köpa lite prylar så att samvetet känns lättare :rolleyes:

Haha, snacka om förhårdad cyniker?

Visa omtanke och kärlek varje dag och så lite extra dagar som denna... eller torsdagar. Dagar då det är soligt. Eller mulet. Ehm... bäst jag slutar nu. :D

MikkE

Guest
Jag har ICKE fått en kram idag. Besviken.

Men kram på Er andra

Pentix

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Hoj
Thunderace vid namn Heffaklumpen
Jag vill oxå kramas men har ingen i närheten som e sugen, så man får väl knalla ner till garaget o ge "Heffaklumpen" lite kärlek.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ft skrev:
Haha, snacka om förhårdad cyniker?
Visa omtanke och kärlek varje dag och så lite extra dagar som denna... eller torsdagar. Dagar då det är soligt. Eller mulet. Ehm... bäst jag slutar nu. :D

Förhårdnad ja. Torr gammal skrumpen kärring :rolleyes:
Tycker bara såna här dagar är lite väl fåniga. Kärlek ska man ge varenda dag och vill man ge det extra just denna dag är ju butikerna tacksamma.

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
HEHE jag sa till min tant idag att eftersom hon ändå har mitt bankkort så kunde ju hon köpa sig lite blommor om hon ´ville ha :) :)

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Bikerbitch skrev:
ja, passa på nu alla som inte visar omtanke och kärlek dom andra 364 dagarna att köpa lite prylar så att samvetet känns lättare :rolleyes:

Nu får du ge dej Jannica! Vad visar du för kärlek och omtanke för de som är runt omkring dej just nu?! Sprid lite kärlek ff!!
:pannkyss :pannkyss

Bättre en dag än ingen alls....:7peta

/FW

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
watson skrev:
Nu får du ge dej Jannica! Vad visar du för kärlek och omtanke för de som är runt omkring dej just nu?! Sprid lite kärlek ff!!
:pannkyss :pannkyss
Bättre en dag än ingen alls....:7peta
/FW

Jag visar kärlek oavsett vilken dag det är. Om du bara visste hur mycket kärlek. Jag behöver ingen speciell dag och jag känner inte att jag måste ut o köpa blommor o godis till mina nära o kära för att visa att jag bryr mig.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Pojkvännen fyller år på alla hjärtans dag så gissa vem som får mest blommor och presenter. Pappa slår alltid en pling och önskar mig en trevlig dag, sådant uppskattas :tummenupp pappsen. Man behöver inte alltid ge presenter för att visa uppskattning till dem man bryr sig om.

sladdandebarnet

En jobbigt svartsjuk jävel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT 660X
Önskar detsamma till er.

Köpte nya pipor till hojen lite väl tidigt. Hade glömt den här dagen men hon ska nog få sig en kvälls saga uppläst ikväll.

Bara hon och jag i garaget, lite mysigt så där.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Bikerbitch skrev:
Jag visar kärlek oavsett vilken dag det är. Om du bara visste hur mycket kärlek. Jag behöver ingen speciell dag och jag känner inte att jag måste ut o köpa blommor o godis till mina nära o kära för att visa att jag bryr mig.

Jag tycker ändå inte att man ska sätta sig på höga hästar bara för att man visar kärlek varje dag. Vissa kanske har svårt för det och då är väll Valentindagen ett ypperligt tillfälle för dessa ihopknäppta människor att få lite utlopp, eller har jag fel?!
Jag VET att du inte tycker att man ska köpa blommor eller godis, men vem säger att det är fel, om det faktiskt handlar om EN blomma eller INGET alls?! Och som jag tidigare skrev... Hellre EN dag om året än inte alls.

/FW

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
watson skrev:
Jag tycker ändå inte att man ska sätta sig på höga hästar bara för att man visar kärlek varje dag. Vissa kanske har svårt för det och då är väll Valentindagen ett ypperligt tillfälle för dessa ihopknäppta människor att få lite utlopp, eller har jag fel?!
Jag VET att du inte tycker att man ska köpa blommor eller godis, men vem säger att det är fel, om det faktiskt handlar om EN blomma eller INGET alls?! Och som jag tidigare skrev... Hellre EN dag om året än inte alls.
/FW

Javisst är det ett ypperligt tillfälle för alla som inte vågar att ta tillfället i akt och skicka hemliga blommor till någon man gillar etc etc.
Ingen säger att det är fel. Jag tycker bara dagen är fånig. Sen får folk göra precis vad dom känner för.

Lasson

sakkunning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR900RR
Bikerbitch skrev:
Förhårdnad ja. Torr gammal skrumpen kärring :rolleyes:
Tycker bara såna här dagar är lite väl fåniga. Kärlek ska man ge varenda dag och vill man ge det extra just denna dag är ju butikerna tacksamma.

jag tyckte om dig igår också, tänkte bara inte på att säga det. Kommer nog tycka om dig imorgon också, så kram på dig imorgon!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA