Kramp i vaden, hjelp..., kan inte köra bil.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Stödstrumpa? Ett riktigt tecken på att man börjar bli gammal...

"Kul" att du ställer frågan förresten, jag vaknade upp med exakt samma sak i går!
För mig räckte det att stretcha och knäcka ryggen (kanske en nerv som låg i kläm) men jag känner fortfarande av det.

sportbike

mad
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Thank`s det är faktiskt lite bättre idag, druckit massor och slarvar faktiskt med det på dagarna, det blir ju 7 - 8 koppar kaffe och det är ju vätskedrivande så det räcker.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Bra att det verkar lösa sig. :tummenupp
Resorb är fint att återställa salt/mineralbalansen i kroppen med.

Anmärkningsvärt är dock att OT på sporthoj ligger över husläkaren på priolistan när det skall diagnostiseras sjukdomar och krämpor... :tungan

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Kalcium hjälper musklerna att dra ihop sig, magnesium hjälper musklerna att slappna av, så har du en obalans där så får du muskelkramper. Alla mjölkprodukter innehåller mycket kalcium, så det får vi i oss mycket av, magnesium är det dock lätt att få brist på.

sportbike

mad
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Anmärkningsvärt är dock att OT på sporthoj ligger över husläkaren på priolistan när det skall diagnostiseras sjukdomar och krämpor... :tungan

Well, på SH behöver man ju inte beställa tid och ta ledigt.
Dessutom får man ju en massa prognoser man inte hade en aning om att dom fanns :tummenupp

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Bra att det verkar lösa sig. :tummenupp
Resorb är fint att återställa salt/mineralbalansen i kroppen med.

Sh slår iaf den genomsnittliga allmänläkaren på valfri vårdcentral på fingrarna...

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Men det är ju bara tunnisar som springer hos läkare. De hårda killarna föredrar att lyssna på gissningar på ett nätforum istället.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag fick fetekramp i vaden på Hultsfred sista dagen, tror ganska säkert på att det berodde på vätskebrist. Nu efter en vecka känner jag fortfarande av det när jag stretchar. Visserligen ytterst lite men ändå.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Min första tanke var "drick mer vatten!" Tre liter per dygn ska du ha. Själv har jag börjat, på jobbet, att när jag är sugen på en kopp kaffe så hämtar jag ett glas vatten istället. Funkar förstås inte när man behöver morgonkaffe eller så, men det blir iaf lite mer vatten.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping