Krasch i Karlstad.... avled

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Vila i frid Lövis. Du var så som jag uppfattade dig de gånger jag träffade dej en väldigt rolig och trevlig kille. Tankar till familj och vänner.

Carro

Carolinski
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu...
Ryser och skakar i hela kroppen.. tårarna kommer och går när jag tänker på att Lövis inte finns kvar hos oss =(
Har haft mkt roliga stunder med Lövis på fester i Örebro och i Jönköping... senast jag träffade Lövis var när Maverick låg på sjukhus...

Vi kommer att sakna dig lilla vän!
Hoppas du har det bra i hoj himmlen.

Tankar går självklart till Lövis familj och alla i PBR.

Tyst minut i Jönköping

// Carro & Henke :gråta

Last edited:

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Trist. Statistiken såg bra ut tills i fredags... Det gör den tyvärr inte mer. Börjar luta åt att hojsverige får en av de sämsta maj-månaderna genom tiderna...

TA DET NU JÄVLIGT LUNGT I SOMMAR!!!

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
Kan inte annat än instämma på tidigare talare, alltid lika tråkigt och hemskt när unga människor dör, sänder en tanke till nära och kära... Va uppmärksam i sommar nu!

/F

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Men vad i helvete.....!?
Sitter här med en klump i halsen. Är ni verkligen 100% säkra på att det var Lövis? Åldersuppgifterna stämmer ju inte helt, så man kan ju inte låta bli att hoppas.

Snälla, om ni har mer säkra uppgifter, PM:a mig. Försöker posta en fråga på PBR-forumet, men det är låst av någon anledning.

Det får inte vara sant. Inte en gång till. Vet inte om jag orkar så mycket mer sådant här nu. Känner mest för att skita i hojåkandet en gång för alla. Det är inte värt det här....

Last edited:

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Kjelle skrev:
Men vad i helvete.....!?
Sitter här med en klump i halsen. Är ni verkligen 100% säkra på att det var Lövis? Åldersuppgifterna stämmer ju inte helt, så man kan ju inte låta bli att hoppas.

Snälla, om ni har mer säkra uppgifter, PM:a mig. Försöker posta en fråga på PBR-forumet, men det är låst av någon anledning.

Det får inte vara sant. Inte en gång till. Vet inte om jag orkar så mycket mer sådant här nu. Känner mest för att slita i hojåkandet en gång för alla. Det är inte värt det här....
ja tragiskt nog är det sant, Blom har enl. uppgift talat med hans sambo som bekräftat att det var Lövis. :(

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kjelle skrev:
Men vad i helvete.....!?

Det får inte vara sant. Inte en gång till. Vet inte om jag orkar så mycket mer sådant här nu. Känner mest för att slita i hojåkandet en gång för alla. Det är inte värt det här....

kjelle ring mej får du info 0737-267628

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Så var det bekräftat. Lövis är död. Ännu en på forumet är borta, och denna gång en vän. Kan inte hitta ord för hur tungt och jobbigt detta känns.

Fortsätt ligga ner i kurvorna på vägarna där uppe, kompis. Jag kommer att sakna dig. Vi kommer alla att sakna dig. Världen har just blivit ett tråkigare ställe.

//K.

Tankarna går till Lövis sambo, barnen och hans övriga familj.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
TERMINATOR skrev:
För kännedom om någon missat
ALLA PBR medlemar träffas i lokalen kl 16.00
Jävligt bra att ni träffas och ger varandra stöd.
Vet precis hur viktigt det är, av egen erfarenhet tyvärr.
Ta hand om varandra och hans familj.
Så fruktansvärt tragiskt. :(

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Fick ryssningar i hela kroppen när en kompis från forumet ringer och frågar om jag kände Lövis från PBR...

Fruktansvärt tragiskt det som har hänt, Lövis va en bra person.
Mina tankar går till hans familj.

Fan, du som va så schysst!

Vila i frid :(

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...